Digital Marketing Manager

Promodo

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 21 день тому
Опис вакансіїЗнаєш, як змусити бренд звучати голосно в діджиталі? Ми шукаємо Digital Marketing Manager'а на фармацевтичний проєкт, який створює сучасні та ефективні препарати у сфері еферентної терапії.Тут ти зможеш з нуля будувати D2C-напрям для двох продуктових лінійок, працювати з ключовими каналами SEO, PPC, Retention, SMM, масштабувати залучення та формувати впізнаваність брендів, що змінюють якість життя людей.Основні задачі:
  • Розробка та запуск digital-кампаній, що стимулюють offline-продаж;
  • Управління digital-кампаніями end-to-end (від брифу до аналітики);
  • Знання A/B тестування та оптимізації конверсій (CRO);
  • Розробка, моніторинг KPI та ключових метрик (трафік, конверсії, ROI та ін.);
  • Розробка рекомендацій на основі даних для покращення результатів кампаній;
  • Аналіз даних, звітування про результати роботи та розробка пропозицій щодо подальшого розвитку;
  • Керування бюджетом маркетингових витрат та виявлення ефективних способів оптимізації або розширення ресурсів;
  • Побудова базових e-commerce процесів: від розробки лендингу, підключення платіжних систем до CRM (в мінімально необхідному обсязі);
  • Побудова комплексної програми retention marketing (email, push, лояльність, запуск реферальних програм);
  • Взаємодія з командами: контент-креаторами, контент-маркетологами, SEO-фахівцями та зовнішніми підрядниками для досягнення цілей.
Для нас важливо:
  • Досвід Team Lead'а або роботи на керівній посаді у складі команди маркетингу;
  • Практичні навички в Google Ads/Meta Ads/email-маркетингу та ін.;
  • Вміння вирішувати конкретні задачі, залучаючи відповідних фахівців, ефективно будувати роботу команди, і доводити справу до результату;
  • Досвід роботи та управління проектами з командами контент, PPC, email marketing, SMM і таргетологів для запуску спеціальних пропозицій і РК;
  • Досвід роботи одночасно на кілька каналів збуту (розуміння різниці між offline retail & e-commerce traffic generation);
  • Вміння працювати з аналітикою (GA4, GTM, Data Studio).
Буде плюсом:
  • Розуміння базових процесів в e-commerce та D2C-каналах ;
  • Досвід роботи з e-commerce платформами (наприклад Shopify, WooCommerce, OpenCart);
  • Розуміння CRM і автоматизації маркетингу;
  • Знання медичних/фармацевтичних digital-обмежень (compliance, claims);
  • Досвід запуску D2C хоча б у малих проектах.
Ми пропонуємо:
  • Фінансову стабільність - конкурентну заробітну плату, соціальний пакет і прозору систему бонусів за результат.
  • Розвиток і зростання - можливості для професійного навчання, участі у тренінгах та розвитку експертизи.
  • Баланс роботи та життя - гнучкий графік, щоб ти міг ефективно поєднувати робочі та особисті справи.
  • Команду, яка надихає - колектив однодумців, де цінують професіоналізм, взаємодопомогу та відкритість.
  • Комфортний робочий простір - сучасний офіс біля метро з усіма зручностями та укриттям для безпеки.
Якщо тобі цікаві виклики і ти хочеш впливати на сферу фармацевтики, давай знайомитись :)ВідгукнутисяМаркетинг, реклама, PR, 250-1000 співробітників

work.ua

Схожі вакансії

  • Marketing Event Manager

    ІНФОКУС, ТОВ

    • Київ
    Привіт! Ми - infocus, українська група компаній, яка працює на 16 ринках Європи та Азії. Має власні продукти та допомагає розвиватися бізнесам у сферах ІТ, маркетингу та клієнтсько…
    • 7 годин тому
  • Junior marketing bonus manager

    Синхронік, ТОВ

    • Київ
    • 18 000-20 000 грн. за місяць
    Локація: Київ (офіс). Synchronic - аутсорсингова IT-компанія, що втілює повний цикл реалізації онлайн-проєктів, від етапу ідеї до просування готового продукту. Ми шукаєм активно…
    • 8 годин тому