Оператор call-центру
Green Consulting
- Житомир
- Постійна
- Повна зайнятість
- Маєш досвід роботи з дзвінками;
- Володієш високими комунікативними навичками (тебе драйвить спілкування з людьми, ти вмієш адаптувати свій спосіб комунікації до різних ситуацій та клієнтів, при цьому розуміючи їхні потреби та очікування);
- Вмієш працювати в режимі багатозадачності (не втрачаючи в якості та дотримуючись термінів).
- Робота з клієнтами по телефону (80% комунікації — це телефонні переговори та 20% — листування);
- Проконсультувати та зацікавити клієнта продуктом компанії;
- Проходити регулярне навчання для підвищення власних результатів.
- Ознайомлення з внутрішніми процесами;
- Вивчення продукту (розуміння функціоналу та можливостей);
- Початок взаємодії з клієнтами;
- Виконання задач якісно та вчасно;
- Визначення професійних цілей на майбутнє.
- Повну зайнятість, працюємо в офісі;
- Графік роботи по будням з 9:00 до 18:00;
- Гарна команда та конкурентна заробітна плата;
- Керівництво, яке цінить зворотній зв’язок та чекає на тебе.
Jobs.ua