Керівник(-ця) відділу Маркетингу у Фармі
МЕГАКОМ, фармацевтична компанія
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
Ми шукаємо стратегічного лідера-маркетолога, який відповідатиме за всі активності відділу Маркетингу, розробку і втілення маркетингових та бренд стратегій для всіх брендів портфелю, розвиток команди та формування довгострокового бачення розвитку продуктового портфелю компанії.Ключові зони відповідальності:Організація, бізнес процеси, належні практики, інструменти, команда і управління. * Стратегії брендів, маркетингові стратегії і плани, комунікація і просування через всі канали.
- Аналітика, якісні дослідження, аналіз конкурентного оточення, висновки та звітність.
- Економічне моделювання життєвого циклу брендів, бюджетування, визначення цілей та KPI, оцінка ефективності.
- Навчання та інновація, як в маркетинговій команді так і щодо суміжних команд.
- Співпраця з колегами з інших відділів, участь в кросфункціональних проектах.
- Лідерські і організаційні якості, вміння будувати і надихати команду.
- Глибоке розуміння фармацевтичного ринку України, Rx та DTC сегментів.
- Аналітичні навички, розуміння способів вивчення ринку і цільової аудиторії, кількісного і якісного аналізу, дизайну і проведення досліджень.
- Принципова етична позиція щодо ділової практики і стосунків.
- Вища освіта: ступінь бакалавра або магістра з медицини, фармації, маркетингу або бізнес-адміністрування.
- Досвід: від 7 років в маркетингу на фармацевтичному ринку України, досвід роботи бренд / продакт менеджером.
- Велика ступінь автономності і свободи для самореалізації. Можливості для навчання і професійного розвитку.
- Медичне страхування та матеріально-технічне забезпечення (авто, ноутбук та інше).
Rabota