Оператор контакт центру
OMNICORE
- Київ
- 17 000-22 000 грн. за місяць
- Постійна
- Повна зайнятість
- eCommerce-as-a-Service: створення і управління e-commerce бізнесами, розробка й впровадження омніканальних сервісів, дизайн, web-розробка, контент, маркетинг, клієнтський сервіс тощо.
- 3rd Party Logistics (3PL): управління складськими операціями для роздрібної і оптової діяльності, логістичні, транспортні та пакувальні рішення.
- Грамотне володіння розмовною українською мовою;
- Впевнений користувач ПК та сервісів Google;
- Хороші комунікативні навички та стресостійкість;
- Повна або незакінчена вища освіта (студенти останніх курсів);
- Вміння та бажання працювати з великим об'ємом інформації.
- Вхідна лінія: спілкування з клієнтами, підтвердження замовлень, допомога з вибором, консультування з інших питань ;
- Вихідна лінія: підтвердження замовлень, інформування клієнтів щодо змін в замовленнях;
- Повна зайнятість, віддалений формат роботи;
- Молодий колектив з відмінним почуттям гумору;
- Оплачувана відпустка (24 календарні дні) та лікарняні;
- Особистий бюджет на навчання;
- Кар'єрне зростання;
- Знижки до 20% на товари наших партнерів;
- Знижка 50% на корпоративне вивчення англійської мови з Preply;
- Графік роботи: 5/2 та плаваючі вихідні (може бути як 2 дні разом так і окремо). Дві зміни, які будуть чергуватися: з 9.00 до 18.00 та з 12.00 до 21.00.
Rabota