Оператор контакт-центру
Бадді, дитячий медичний центр
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Роботу в сучасній компанії та комфортному офісі;
- Графік роботи: 2/2(за бажанням можна більше) з 9:00-19:00;
- Можливість професійного розвитку;
- Коло розумних та вмотивованих колег, які завжди підтримують один одного;
- Якісну та зрозумілу систему адаптації;
- Теплу корпоративну культруру;
- Смачну каву та чай для приємної роботи;
- Корпоративні свята та події;
- Можливість користуватися послугами клініки зі знижкою.
- Вільне та грамотне володіння українською мовою;
- Комунікабельність, вміння знаходити підхід до кожного клієнта, клієнтоорієнтованість;
- Пунктуальність, відповідальність та увага до деталей;
- Впевнений рівень користування ПК, зокрема програмамиMS Office (Word, Excel)
- Знання правил ділового етикету.
- Прийом вхідних дзвінків, консультування пацієнтів щодо послуг клініки, спеціалістів, графіку роботи;
- Організація запису пацієнтів на прийом, внесення відповідних записів до електронної системи;
- Дотримання етичних норм і стандартів обслуговування клієнтів.
work.ua