Менеджер з обслуговування клієнтів Преміум сегмента
Raiffeisen Bank Ukraine
- Хмельницька Область
- Постійна
- Повна зайнятість
- Досвід роботи в банківській сфері або в сфері фінансового обслуговування клієнтів від 1 року
- Знання банківських продуктів, процедур та стандартів обслуговування, розуміння банківських бізнес процесів
- Вільний рівень володіння державною діловою мовою
- Добре володіння комп'ютером, знання новітніх прикладних офісних програм
- Вища освіта
- Відмінні комунікативні навички, вміння вести переговори
- Висока відповідальність, уважність до деталей
- Орієнтованість на досягнення цілей
- Аналітичні здібності
- Забезпечення професійного та доброзичливого обслуговування Преміум клієнтів банку
- Підтримка відносин з існуючими клієнтами та залучення до обслуговування нових
- Активний продаж банківських продуктів, виявлення потреб клієнтів та рекомендація відповідних рішень
- Відкриття, закриття та обслуговування рахунків приватних клієнтів банку - кредитних карток, кредитів готівкою, депозитних, страхових продуктів та інших фінансових продуктів банку
- Залучення/продаж продуктів клієнтам сегменту бізнес банкінгу: беззаставні кредити, овердрафти, кредитні картки, депозитні продукти, страхові продукти, еквайринг, зарплатні проєкти
- Забезпечення високого рівня задоволеності клієнтів через якісні консультації, оперативне вирішення питань чи складних ситуацій, постійне вдосконалення процесів