Головний спеціаліст планово-фінансового відділу Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку
Фонд державного майна України
Київ
22 451 грн. за місяць
Постійна
Повна зайнятість
15 днів тому
Фонд державного майна України шукає у свою команду головного спеціаліста планово-фінансового відділу Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського облікуЩо ми пропонуємо?роботу в одному з провідних державних органів України;колектив, об'єднаний ідеєю та цінностями;стабільні та прозорі умови оплати праці;професійний розвиток та навчання;офіційне працевлаштування, місце розташування офісу (м. Київ, вулиця Генерала Алмазова, 18/9), комфортні умови роботи.Завдання, які очікують на головного спеціаліста:здійснює збір, аналіз та зведення інформації по територіальних органах та апарату Фонду державного майна України за формами управлінського обліку, затвердженими наказом Фонду від 22.01.2015 № 59, здійснює аналіз структури та економічної сутності форм управлінського обліку, вносить пропозиції щодо внесення змін до форм управлінського обліку та їх вдосконалення;здійснює аналіз мети, завдань та результативних показників бюджетних програм на плановий бюджетний рік в рамках цілей державної політики, визначених у стратегічному плані Фонду державного майна України та затверджених у паспортах бюджетних програм;здійснює аналіз досягнення запланованої мети, завдань та результативних показників бюджетних програм в рамках стратегічних документів установи за результатами бюджетного року, здійснює аналіз відхилень фактичних показників від планових, формує пояснення і обґрунтовує розбіжності показників;здійснює аналіз доцільності проведення огляду витрат за сферами та галузями економіки, інформація за результатами проведеного аналізу надається Міністерству фінансів України;здійснює оцінку ефективності бюджетної програми за КПКВК 6611010 “Керівництво та управління у сфері державного майна” з використанням системного та ситуаційного підходів.Ви нам підходите, якщо:маєте знання загальних засад функціонування та використання системи електронної взаємодії органів виконавчої влади;маєте знання ділового етикету та професійної етики;маєте знання основ бухгалтерського обліку, оперативного/середньострокового бюджетування, управлінського обліку;вмієте працювати з інформацією та використовувати знання по законодавству, що стосується виконання доведених завдань;вмієте надавати пропозиції та їх аргументувати;наполегливі та маєте творчий підхід до виконуваної роботи;уважні та ретельність при роботі з інформацією;вмієте звести та проаналізувати інформацію, яка відпрацьовується.маєте рівень досвідченого користувача пакетом MS Office;маєте знання комп'ютерної техніки та програмного забезпечення, навички роботи з операційною системою Windows XP/ Windows 10/11 та навички роботи з MS Office 2013 (Word, Excel), Інтернетом.Обов'язкові вимоги:громадянство України;ступінь вищої освіти не нижче бакалавра або молодшого бакалавра (за напрямком фінансист, економіст, бухгалтер, аудитор);вільне володіння державною мовою.Умови оплати праці:посадовий оклад - 22451,00 грн.надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця та місячна або квартальна премія відповідно до Закону України «Про державну службу».Умови відбору та призначення на посаду:призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.Якщо протягом 20 днів (з моменту подачі резюме) ми не зв'яжемось з Вами - це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. В такому випадку ми зможемо повернутись до вашої кандидатури при появі релевантних вашому досвіду вакансій.У разі виникнення запитань звертайтеся до Катерини, тел. 200-32-19