Customer support manager, спеціаліст підтримки користувачів (IT), Віддалено
Servio Soft
- Київ
- 18 000-20 400 грн. за місяць
- Постійна
- Повна зайнятість
- Робота в графіку роботи 5 днів на тиждень (з 8:00 до 17:00 або з 13:00 до 22:00);
- Обробка вхідних звернень клієнтів: прийом телефонних дзвінків та листування у чатовому режимі
- Консультації клієнтів з лінійки ПЗ SERVIO;
- Тестування, діагностика, базові налаштування ПЗ SERVIO;
- Оновлювання бази знань, підготовка навчальних матеріалів;
- Аналіз та систематизація клієнтских запитів.
- Формування кейсів розробникам, щоб покращити загальну якість наших продуктів.
- Досвід роботи - не обов'язковий;
- Вміння швидко вчитися і розумітися на незнайомих раніше інструментах і системах;
- Просунутий користувач ПК (Windows);
- Стресостійкість та адаптивність;
- Багатозадачність, гнучкість;
- Грамотна усна та письмова мова;
- Робота в міжнародній компанії;
- Офіційне працевлаштування: стабільна та вчасна оплата праці;
- Графік: Робота в графіку роботи 5 днів на тиждень (з 8:00 до 17:00 або з 13:00 до 22:00); Дві зміни: денна та вечірня. Ми працюємо весь тиждень в підтримці і тому можуть бути робочими субота чи неділя, а наприклад понеділок та вівторок - вихідні. Але не більше 5 днів на тиждень та 21 дня на місяць - все згідно трудовому законодавству
- Чай, кава та інші приємні бонуси;
- Оплачуване стажування;
- Ця робота передбачає дистанційний формат при якому у вас має бути енергонезалежне живлення на 4 години і стабільний провідний інтернет, або ви можете працювати з офісу в Києві чи Львові;
- Оплата праці: ставка + річний бонус.
Rabota