Customer support manager, спеціаліст підтримки користувачів (IT), Віддалено

Servio Soft

  • Київ
  • 18 000-20 400 грн. за місяць
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 15 днів тому
Servio Soft входить до топ-5 IT-компаній розробників ПЗ для готелів та ресторанів вже 17 років на ринках України, Казахстану, Узбекистану, Киргизії та Польщі. В Україні офіси нашої компанії знаходяться в Києві, Львові, Дніпрі. Продуктами нашої компанії на платформі SERVIO користуються понад 10000 клієнтів у різних країнах.Ми цінуємо працю та час кожного, надаючи масу можливостей для професійного розвитку та кар'єрного зростання. Робота в Servio Soft - це робота в дружній та надихаючій атмосфері, комфортному офісі. Детальна інформація про компанію:Швидка можливість кар'єрного зростання в другу лінію підтримки, QA чи Аналітика;Обов'язки:
  • Робота в графіку роботи 5 днів на тиждень (з 8:00 до 17:00 або з 13:00 до 22:00);
  • Обробка вхідних звернень клієнтів: прийом телефонних дзвінків та листування у чатовому режимі
  • Консультації клієнтів з лінійки ПЗ SERVIO;
  • Тестування, діагностика, базові налаштування ПЗ SERVIO;
  • Оновлювання бази знань, підготовка навчальних матеріалів;
  • Аналіз та систематизація клієнтских запитів.
  • Формування кейсів розробникам, щоб покращити загальну якість наших продуктів.
Необхідні навички:
  • Досвід роботи - не обов'язковий;
  • Вміння швидко вчитися і розумітися на незнайомих раніше інструментах і системах;
  • Просунутий користувач ПК (Windows);
  • Стресостійкість та адаптивність;
  • Багатозадачність, гнучкість;
  • Грамотна усна та письмова мова;
Ми пропонуємо:
  • Робота в міжнародній компанії;
  • Офіційне працевлаштування: стабільна та вчасна оплата праці;
  • Графік: Робота в графіку роботи 5 днів на тиждень (з 8:00 до 17:00 або з 13:00 до 22:00); Дві зміни: денна та вечірня. Ми працюємо весь тиждень в підтримці і тому можуть бути робочими субота чи неділя, а наприклад понеділок та вівторок - вихідні. Але не більше 5 днів на тиждень та 21 дня на місяць - все згідно трудовому законодавству
  • Чай, кава та інші приємні бонуси;
  • Оплачуване стажування;
  • Ця робота передбачає дистанційний формат при якому у вас має бути енергонезалежне живлення на 4 години і стабільний провідний інтернет, або ви можете працювати з офісу в Києві чи Львові;
  • Оплата праці: ставка + річний бонус.

Rabota

Схожі вакансії

  • Customer Service & Success Manager, (Client Support in IT/Pim system, ecommerce)

    АлексБрендинг

    • Київ
    Команда розробників програмних рішень для бізнесу (ecommerce) шукає менеджера з впровадження та підтримки користувачів власного SAAS рішення - PIM системи для ecommerce проектів. …
    • 17 днів тому
  • Customer support service manager (French department)

    Gellingen immer

    • Київ
    Компанія Gelingen Immer шукає відповідального та енергійного співробітника на посаду Customer Support Service Manager зі знання французької мови. Основними обов'язками буде забезпе…
    • 3 дні тому
  • Customer support service manager (Japanese department)

    Gelingen Immer

    • Київ
    Опис вакансії Вакансія: Customer Support Service Manager (Japanese Department) Компанія Gelingen Immer, яка надає сервіс клієнтам на фондовій біржі, шукає відповідального та ен…
    • 14 днів тому