Опис вакансіїОбов'язки:Прийом, реєстрація, облік і передача вхідної/вихідної кореспонденції.Підготовка та оформлення наказів, розпоряджень, листів, протоколів тощо.Забезпечення збереження, обліку й архівування документації.Контроль строків виконання документів і завдань.Робота з електронним документообігом (M.E.Doc, Вчасно, або інші).Ведення журналів, форм, облікових карток.Взаємодія з державними установами, організація ділового листування.Вимоги:Досвід роботи діловодом, офіс-менеджером або секретарем буде перевагою.Вища або середня спеціальна освіта.Вільне володіння українською мовою (усне і письмове).Впевнене володіння ПК: MS Office (Word, Excel), сканери, принтери.Уважність до деталей, грамотність, організованість.Ми пропонуємо:Офіційне працевлаштування.Комфортне робоче місце в сучасному офісі.Дружній колектив і підтримка на період адаптації.Гнучкий графік (обговорюється на співбесіді).Можливість професійного розвитку.ВідгукнутисяТранспорт, логістика, менше 10 співробітників