Адміністратор-консультант

FDS Гардини

  • Біла Церква, Київська Область
  • 15 000-20 000 грн. за місяць
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 27 днів тому
Слава Україні!!FDS Gardiny - команда професіоналів в декоруванні інтерєрів текстилем. На ринку більше 25 років.Про нас:
  • ми в ТОП 10 текстильних компаній України;
  • структурована команда з 40-ка працівників;
  • свій швейний цех;
  • власний склад тканин;
  • В2С: мережа магазинів Київ , Біла Церква. Штори під ключ- від дизайн проекту до виробництва та догляду . Працюємо з сегментами економ , середній , лакшері .
  • В2В: імпортуємо тканини та аксесуари для штор, створили власну колекцію "Sofi", дилерська сітка по Україні .
Наша сторінка в Інстаграм:У нас надзвичайні плани та можливості, ми плануємо далі масштабуватися , саме тому шукаємо АДМІНІСТРАТОРА МАГАЗИНУ, який стане частиною нашої команди.Ми пропонуємо:
  • сильну команду фахівців, закоханих у свою справу і просто чудових людей.
  • можливість вдосконалювати свої знання та вміння;
  • заробітну плату з бонусами;
  • програма навчання та адаптації;
  • графік роботи 9-19:00 5/2 .
В основу твоїх завдань входитиме :
  • Консультування клієнтів.
  • Слідкувати за дотриманням порядку в залі та інших кімнатах магазину.
  • Ведення каси магазину (CRM).
  • Пропонувати клієнтам чай, каву, воду.
  • Здійснювати контроль за наявністю цінників на товарах.
  • Вести облік зразків та палеток.
  • Аналіз асортименту магазину та поповнення товарами з основного складу та на замовлення.
  • Відповідати за наявність канцтоварів, побутової хімії, пакетів, бланків для ведення замовлення, актуальних прайсів.
  • Оформлення вітрини магазину.
  • Приймати участь в інвентаризаціях та переоцінюванні товарів.
  • Брати участь в регулярних зборах, які проводить керівник відділу по роботі з клієнтами.
Якщо ти :
  • комунікативний, завжди знайдеш мову з найвибагливішим покупцем;
  • маєш активну життєву позицію;
  • креативно та нестандартно мислиш;
  • прагнеш розвиватися та швидко навчаєшся;
  • маєш навики ведення переговорів та маєш талант переконання;
  • пунктуальний та відповідальний;
  • маєш досвід роботи на аналогічній посаді;
  • прагнеш працювати в красі та творчості;
Тоді тобі саме до нас)Не відкладайте, відправляйте прямо зараз нам своє резюме. Після цього ми запросимо вас на співбесіду і відповімо на всі ваші запитання. Дякую вам за час і увагу. Успіхів у працевлаштуванні! :)Телефон для запитань 096 993 27 94 HR- менеджер Аліна.

Rabota

Схожі вакансії

  • Адміністратор залу, касир

    Онищенко О.О., ФОП

    • Біла Церква, Київська Область
    • 17 000-20 000 грн. за місяць
    Опис вакансії Адміністратор залу. Касир в суші-бар (можливо без досвіду) Маєте бажання працювати, але не маєте досвіду? Ми навчимо! У наш дружній колектив шукаємо відповідаль…
    • 4 дні тому
  • Адміністратор торгового залу Великополовецьке

    Thrash Траш

    • Біла Церква, Київська Область
    • 19 000 грн. за місяць
    Запрошуємо тебе на посаду Адміністратора торгового залу В НОВИЙ МАРКЕТ адже віримо, що ти зможеш стати невід'ємною частиною нашої великої родини та будеш зростати разом із нами. …
    • 6 днів тому
  • Адміністратор в Стоматологічну клініку

    WillDent Стоматологічна клініка

    • Біла Церква, Київська Область
    Опис вакансії Опис вакансії: Запрошуємо Вас стати частиною колективу. Потрібен адміністратор в клініку ВИМОГИ: Досвід роботи. НЕОБХІДНІ НАВИКИ: високі комунікативні н…
    • 14 днів тому