Офіс-менеджер
Мотайло І.Г., ФОП
- Олександрія, Кіровоградська Область
- Постійна
- Повна зайнятість
- Адміністративна підтримка офісу (документообіг, замовлення товарів для офісу, створення накладних, замовлення товару у постачальників, вирішення інших питань).
- Робота з клієнтами: консультації, оформлення замовлень, підтримка на всіх етапах.
- Холодні та гарячі дзвінки: залучення нових клієнтів, продажі.
- Ведення бази клієнтів у CRM-системі.
- Контроль доставки замовлень, вирішення спірних питань.
- Досвід роботи на аналогічній посаді (бажано, але розглянемо й без досвіду).
- Грамотна усна та письмова мова.
- Навички продажів, ведення переговорів, роботи з запереченнями.
- Вміння працювати в CRM-системах (або готовність навчитися).
- Організованість, відповідальність, клієнтоорієнтованість.
- Конкурентну зарплату «ставка + бонуси»
- Гнучкий графік роботи (залежно від ваших умов).
- Комфортний офіс
- Навчання та підтримку для новачків.
- Дружний колектив та кар'єрний ріст.
- ЧЕСНІТЬ ТА ПОРЯДНІСТЬ
work.ua