Вимоги:Досвідчений користувач ПКДосвід роботи з вхідними дзвінками;Уміння знайти підхід до клієнта;Приємний голос;Уміння ввічливо спілкуватися з клієнтами;Володіння зрозумілою і грамотною мовою;Розуміння роботи основних мережевих протоколів і принципів роботи мережі інтернет;Обов'язки:Прийом вхідних дзвінків (технічна підтримка та фінансова консультація абонентів);Діагностика проблем, зв'язаних з відсутністю доступу до послуги «Інтернет».Моніторинг роботи обладнання та сервісів компанії;Технічна підтримка майстрів по усуненню аварійних ситуацій, а також підключенню нових клієнтів;Допомога колегам в технічних питаннях;Створення заявок майстрам (підключення, ремонтні роботи та інш.);Консультація клієнтів з приводу підключення в телефонному режимі;Вихідні дзвінки (попередження клієнтів про технічі роботи в мережі, сповіщення та інш.)Умови роботи:Стабільна заробітня плата.Навчання та досвід, який отримаєте в процесі роботи;Оплачуваний лікарняний та відпустки;Офіційне працевлаштування;Кар'єрне зростання в команді;Молодий та дружній колектив однодумців;Затишний офіс;Чай/кава для гарного настрою.