Оператор кол-центру

Гал-Всесвіт, ТзОВ

  • Львів
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 10 годин тому
Опис вакансіїОсновним завданням цієї посади буде забезпечення ефективної комунікації з клієнтами, відповідь на їх запитання, надання необхідної інформації .Обов'язки:
  • Опрацювання вхідної лінії (телефонія/соц.мережі/сайти/мейли/online чат);
  • Допомога у вирішенні питань клієнтів з першого звернення (в найкоротший термін);
  • Відповідь на запитання щодо послуг компанії, розкладів, тарифів та іншої інформації;
  • Вирішення конфліктних ситуацій та пошук оптимальних рішень для клієнтів;
  • Співпраця з іншими відділами компанії для ефективного вирішення питань клієнтів.
Вимоги:
  • Висока рівень комунікативних навичок та вміння працювати з клієнтами;
  • Добре володіння українською мовою, як письмово, так і усно;
  • Знання іноземних мов буде перевагою;
  • Вміння ефективно працювати в команді та вирішувати проблеми;
  • Вміння працювати з комп'ютером та офісними програмами;
  • Відповідальність, організованість та пунктуальність.
Ми пропонуємо:
  • Конкурентоспроможну заробітну плату;
  • Позмінний графік роботи (доба через три);
  • Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
  • Можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;
  • Дружню та професійну робочу атмосферу.
Якщо Вас зацікавила вакансія, звертайтесь за номером (Назар Васильович).ВідгукнутисяТранспорт, логістика, 250-1000 співробітників

work.ua