Головний спеціаліст загального відділу управління документального забезпечення

  • Чернігів
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 11 годин тому
Опис вакансіїКваліфікаційні вимоги:
  • вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою.
Вимоги до компетентності:
  • цифрова грамотність;
  • робота з великими масивами інформації;
  • ефективність координації з іншими;
  • якісне виконання поставлених завдань;
  • відповідальність;
  • знання законодавства
Знання: Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції»; Закону України «Про інформацію»; Закону України «Про доступ до публічної інформації»; Закону України «Про поштовий зв'язок»; Постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270 «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв'язку»; Постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»; Наказу Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.04.2012 за № 571/20884; Наказу Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181; Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», затвердженого наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації та якості» від 01.07.2020 № 144 та іншого законодавства.Посадові обов'язки:1) отримання поштової кореспонденції Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області (далі - Головне управління), в тому числі перевірка правильності вказаного адресату, кількості поштових відправлень та відсутності будь-яких їх пошкоджень; пересилання за належністю або ж повернення у встановленому порядку помилково надісланої (отриманої) кореспонденції;2) первинний розгляд, розподіл та реєстрація вхідної кореспонденції Головного управління, яка надійшла з міністерств, інших органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, територіальних органів Пенсійного фонду України та фізичних осіб;3) підготовка проєктів резолюцій керівництва Головного управління згідно реєстру делегування повноважень;4) створення нових та редагування вже існуючих кореспондентів у довідниках підсистеми «Документообіг» Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України (далі - підсистема Документообіг);5) обробка, контроль дотримання вимог оформлення та відправлення вихідної кореспонденції Головного управління в порядку та строки, передбачені Інструкцією з діловодства Головного управління та нормативно-правовими актами з діловодства;6) щотижневе звітування щодо стану виконавської дисципліни з використанням сучасних автоматизованих електронних систем стосовно своєчасності опрацювання та відправлення документів;7) моніторинг виконання управлінських рішень, в тому числі внесення даних про припинення моніторингу виконання документів до реєстраційно-моніторингових карток у підсистемі Документообіг;8) забезпечення інформаційної комунікації Головного управління з органами виконавчої влади, державними установами та іншими підприємствами, установами, організаціями через систему електронної взаємодії, вебпортал, електронну пошту тощо;9) надання роз'яснень з питань щодо вимог Інструкції з діловодства в Головному управлінні та національних стандартів;10) прийом та реєстрація документів з грифом «Для службового користування», а також контроль за дотриманням вимог акту Пенсійного фонду України, що регулює порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію.Додаткова інформація: особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі на зайняття посади державної служби в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернігівській області у період дії воєнного стану подає наступну інформацію:
  • резюме установленої форми;
  • документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • документ, що підтверджує наявність відповідного ступеня вищої освіти.
Прийом документів здійснюється за адресою: м. Чернігів, вул. П'ятницька 83-А (Управління по роботі з персоналом) або електронною поштою [].Ми пропонуємо:
  • офіційне працевлаштування;
  • можливість проходження навчання на робочому місці;
  • професійний розвиток.
ВідгукнутисяДержавні організації, 250-1000 співробітників

work.ua