Керівник технічної підтримки користувачів, Head of technical support
DUS level
- Вишневе, Київська Область
- Постійна
- Повна зайнятість
- Забезпечення надійної та ефективної роботи відділу Support;
- Розподіл завдань по пріоритетах
- Взаємодія з іншими відділами компанії з метою підвищення ефективності роботи в цілому.
- Планування та організація робіт з обслуговування та ремонту обладнання, мобільної техніки, МФУ і т.д.
- Актуалізації договорів з постачальниками, підрядниками, вендорами
- Проведення інвентаризацій та обліку обладнання та пристроїв
- Контроль якості робіт спеціалістів iT Support
- Грошима, тільки напиши свої очікування
- Наявністю крутої команди, яка складається з першої лінії підтримки, системних адміністраторів та операційного менеджера
- Системним підходом - всі завдання фіксуються в Джирі
- Колегами - у нас згуртований та веселий колектив.
Rabota