Senior IT Support Engineer (L1/L2) (Universe Group)

Genesis

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 27 днів тому
будує tech-бізнеси, перетворюючи ідеї на глобальні продукти. До групи входять три компанії: , та . Їхні продукти об'єднують понад 200 мільйонів користувачів зі 180 країн світу, спрощуючи буденність і створюючи нові можливості для розвитку.Також Universe Group розвиває власний R&D-центр, який фокусується на дослідженні нових ідей, впровадженні інноваційних рішень та запуску бізнесів, що будуть частиною глобального технологічного ринку.Кого ми шукаємоМи відкриваємо позицію першого Senior IT Support Engineer(L1/L2), який допоможе побудувати сервісну підтримку з нуля, забезпечить безперебійну роботу офісної та гібридної команди, і буде на першій лінії технічної допомоги.Твої задачі:
  • Обробка та вирішення технічних тікетів від співробітників (питання по софту, доступам, VPN, мережі).
  • Повна підтримка техніки команди (вся інфраструктура — на macOS).
  • Налаштування робочих місць для нових співробітників, видача та приймання обладнання.
  • Ведення інвентаризації та облік техніки.
  • Менеджмент Google Workspace, Okta або Azure AD: облікові записи, доступи, групи, політики безпеки.
  • Робота з MDM-системами (Jamf, Intune або інші).
  • Участь у підтримці офісної інфраструктури (інтернет, принтери, камери, Zoom-кімнати).
  • Створення коротких гайдлайнів та оновлення бази знань.
  • Взаємодія з постачальниками техніки та командою HelpDesk Genesis.
✅ Ми очікуємо, що ти:
  • Маєш 3–6 років досвіду в IT-підтримці (L1/L2).
  • Впевнено працюєш з macOS (обов'язково), а також знайомий з Windows/Linux на базовому рівні.
  • Маєш досвід адміністрування Google Workspace, Okta або Azure AD.
  • Працював з тікет-системами (Jira, Zendesk, Freshdesk тощо).
  • Знаєш основи IT-безпеки (MFA, контроль доступів, VPN).
  • Орієнтований на сервіс: пояснюєш складне просто, дієш проактивно, любиш допомагати.
Що ми пропонуємо:
  • Розвиток та навчання – твій ріст визначає успіх команди. Внутрішні тренінги та кращі експерти з України та світу допоможуть швидко прокачати навички.
  • ↗Кар'єрне зростання – у нас культура швидкого розвитку: до 10 менеджерів щороку отримують підвищення. Все залежить від твого бажання та результатів.
  • All-inclusive офіс у Києві — у нас є все для твоєї комфортної роботи, а саме: сніданки, обіди, доріжки для ходіння, silent room для фокуса уваги — це далеко не все, що чекає на тебе в нашому спейсі.
  • Релокаційний пакет – комфортний переїзд до Києва або Варшави з фінансовою підтримкою, допомогою рієлторів та адаптацією в новому місті.
  • Один із кращих соцпакетів – винагорода відповідає запитам ринку, 20 днів оплачуваного відпочинку, співпраця через ФОП або Дія.City, оплачувані лікарняні, медстрахування та забезпечуємо харчуванням в офісах у Києві та Варшаві.
  • Well-being program – ми турбуємося про ментальне здоровʼя команди, тому компенсуємо роботу з психологом, а також проводимо класи з йоги та медитації в офісі.
  • Підтримка під час війни – безпека та стабільність для тебе та твоїх рідних. Забезпечуємо всім необхідним для безперебійної роботи та долучаємось до ініціатив із відновлення України.
Надсилай своє резюме та ставай частиною нашого Всесвіту.

Genesis

Схожі вакансії

  • Senior IT Support Engineer (L1/L2) (Universe Group)

    Genesis

    • Київ
    будує tech-бізнеси, перетворюючи ідеї на глобальні продукти. До групи входять три компанії: , та . Їхні продукти об'єднують понад 200 мільйонів користувачів зі 180 країн світу, спр…
    • 26 днів тому
  • IT Support Engineer

    Raiffeisen Bank

    • Київ
    Ми — Райффайзен Банк Україна — український банк. Уже 30 років з перших кроків Незалежності ми створюємо та вибудовуємо банківську систему нашої держави #Разом_з_Україною. Ми були і…
    • 1 день тому
    • Подавайте заявку легко