Комплаєнс-менеджер
EVA.tech
- Дніпро
- Постійна
- Повна зайнятість
- Вища освіта за напрямком економіки, менеджменту (управління), юриспруденції.
- Досвід роботи від 3-х років в сфері коплаєнс, в тому числі від 1-го року на керівній посаді.
- Впевнене володіння MS Excel, Word, PowerPoint.
- Точність, уважність та відповідальність.
- Адаптованість та комунікабельність.
- Досвід співпраці з Національним банком України (НБУ), розуміння законодавчих та нормативно-правових актів у сфері платіжних послуг.
- Відповідність професійним вимогам та вимогам щодо ділової репутації, встановлених НБУ.
- Відмінне знання законодавства в напрямку оцінки коплаєнс-ризиків.
- Досвід розробки внутрішніх політик та процедур.
- Технологічний досвід: розуміння сучасних технологій, досвід використання аналітичного та спеціалізованого програмного забезпечення в сфері комплаєнсу.
- Етика та професіоналізм: дотримання високих стандартів етики, конфіденційності та професіоналізму.
- Управляти комплаєнс-ризиками компанії, що включає процеси виявлення, оцінки, моніторингу, пом'якшення, попередження та усунення комплаєнс-ризиків на всіх етапах діяльності.
- Здійснювати моніторинг змін законодавства, оцінку впливу таких змін на процеси та процедури, запроваджені в компанії.
- Контролювати комплаєнс-ризики, що виникають у взаємовідносинах компанії з користувачами та контрагентами.
- Управляти ризиками, пов'язаними з конфліктом інтересів у компанії.
- Контролювати дотриманням компанією норм своєчасності подання та достовірності звітності.
- Надавати роз'яснення, консультації керівникам та працівникам компанії з питань контролю за дотриманням норм (комплаєнс).
- Розробляти внутрішні документи з питань дотримання норм (комплаєнс).
- Здійснення контролю за моніторингом та мінімізацією випадків корупції.
- Здійснення контролю за моніторингом та мінімізацією випадків порушення антимонопольного законодавства.
- Супроводження та підтримка лінії довіри комплаєнс та організація належного реагування на всі отримані звернення.
- Організація та контроль за функціонуванням механізму конфіденційного повідомлення про неприйнятну поведінку в компанії / порушення в діяльності компанії, який передбачає забезпечення захисту заявників.
- Аналіз звернень громадян та споживачів фінансових послуг на наявність репутаційних ризиків для компанії.
- Здійснення контролю за захистом персональних даних відповідно до законодавства України.
- Здійснення контролю за дотриманням норм щодо визначення переліку пов'язаних осіб компанії, підготовка висновків стосовно комплаєнс-ризику для ухвалення рішень щодо операцій з такими особами.
- Здійснення оцінки керівників та ключових осіб компанії в частині наявності/відсутності конфлікту інтересів відповідно до норм законодавства та нормативно-правових актів Національного банку України;
- Підготовка навчальних матеріалів з напрямку комплаєнс-культури та навчання працівників компанії норм (комплаєнс);
- Участь у проведенні внутрішніх комплаєнс-розслідувань всередині компанії щодо питань дотримання політик, процедур та стандартів ведення доброчесного бізнесу.
Rabota