Менеджер з розвитку роздрібної мережі
Telemart.ua
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- пошук і відбір комерційних приміщень згідно з критеріями компанії
- проведення первинного аналізу потенційних локацій (трафік, конкуренція, інфраструктура, відповідність бренду)
- заповнення та ведення брифів/чек-листів оцінки об'єктів для внутрішнього узгодження
- організація внутрішнього процесу затвердження приміщення з керівництвом або власником бізнесу
- підготовка та супровід пакету документів для укладення договору оренди (перевірка, взаємодія з юристами, контроль строків, підписання, обмін документами)
- формування бюджету на відкриття магазину
- пошук і погодження підрядників для проведення ремонтних робіт
- закупівля матеріалів, техніки, меблів, торгового обладнання та витратних матеріалів
- координація ремонтних робіт під ключ (планування, запуск, контроль термінів та бюджету, вирішення форс-мажорних ситуацій)
- координація постачання та монтажу меблів, техніки та торгового обладнання
- пошук та укладення договорів з підрядниками щодо інтернету, охорони та інших послуг
- взаємодія з підрядниками, службами доставки та внутрішніми відділами компанії
- передача об'єкта в експлуатацію за затвердженим чек-листом
- моніторинг конкурентів щодо нових відкриттів і цікавих локацій
- аналіз ефективності відкритих шоурумів через 3−6 місяців після запуску (трафік, продажі)
- підготовка регулярних звітів керівництву про хід проєктів відкриття
- досвід роботи на аналогічній посаді чи суміжних з нею (керівник роздрібної мережі, регіональний менеджер) - від 2-х років
- знання принципів пошуку та аналізу комерційної нерухомості
- розуміння процесів оренди та оформлення договорів
- досвід планування і контролю будівельно-ремонтних робіт
- знання технологій торгового обладнання та вимог до інженерних мереж
- навички складання бюджетів і кошторисів. Наявність великої бази підрядників
- вміння працювати з чек-листами, план-графіками та технічною документацією
- базове знання по плануванню ремонтних робіт і розміщень меблів, кімнат і т.д. в приміщенні
- організованість і здатність одночасно вести кілька проєктів
- сильні комунікативні навички: перемовини, узгодження, вирішення конфліктних ситуацій з підрядниками
- орієнтація на результат і дотримання дедлайнів
- гнучкість та здатність швидко реагувати на зміни
- вміння працювати в команді та залучати колег до вирішення завдань
- стресостійкість, адаптивність, вміння працювати в умовах високого темпу
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- дружню підтримку від нашої команди
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
work.ua