
Фахівець з обслуговування клієнтів
- Львів
- Постійна
- Повна зайнятість
- Збереження та оновлення інформації щодо клієнтів.
- Відповідальність за документообіг відділу, вирішення питань, пов'язаних з клієнтськими контрактами, вжиття заходів для уникнення проблемних ситуацій в майбутньому.
- Комунікація з клієнтами по питаннях договорів та документації.
- Комунікація з внутрішніми підрозділами компанії (комерційна команда, юридичний відділ).
- Робота з 1С.
- Моніторингова та контролююча функція по документообігу.
- Інші обов'язки, включаючи процедурні, адміністративні питання та документарні питання.
- Вища освіта.
- Наявність досвіду роботи з документообігом.
- Знання 1С та Excel.
- Уважність до деталей, відповідальніст, комунікативні навички.
- Вміння працювати в режимі багатозадачності, комунікативні навички.
- Середній рівень англійської мови.
Rabota