Помічник керівника, офіс-менеджер
2Control
- Київ
- 20 000-25 000 грн. за місяць
- Постійна
- Повна зайнятість
- Прийом та розподіл телефонних дзвінків та вхідної пошти;
- Пошук, систематизація та надання необхідної інформації на запит керівника;
- Консультування клієнтів з послуг та товарів компанії;
- Документообіг (робота з договорами, Google Документами, Google Таблицями, Google Презентаціями, видатковими накладними, виставлення рахунків), CRM, поштова кореспонденція;
- Ведення операційної діяльності;
- Участь у розробці звітів, аналітики, бюджетів, презентацій, допомога з візуалізацією; Управління таск менеджерами та календарем команди. Контролювати виконання завдань співробітниками компанії та щодня надавати звіт керівнику;
- Перевіряти ведення менеджерами бази існуючих та потенційних клієнтів у CRM;
- Організація життєдіяльності офісу (закупівлі, робота з кур'єрськими службами, купівля канцелярських товарів, чай, кава, солодощі та ін.), виконання інших необхідних завдань.
- Вища освіта;
- Висока організованість та здатність до ефективного управління часом;
- Грамотне усне та письмове мовлення, висока культура спілкування, акуратність, уважність, впевненість у собі;
- Відповідальність та вміння доводити завдання до кінця;
- українська та російська - вільно, (англійська безумовно буде перевагою);
- графік: пн-пт с 9:30 до 18:30;
- Лівий берег, пр. Визволителів, 17;
work.ua