Спеціаліст відділу клієнтської підтримки зі знанням німецької мови
BPO company MSV Multicall
- Львів
- Постійна
- Повна зайнятість
- Вільне володіння німецькою мовою (Deutsch, рівень B2-C1);
- Впевнене користування комп'ютером (PC-Kenntnisse);
- Привітність і комунікабельність (Kommunikationsfahigkeit);
- Уміння працювати в команді (Teamarbeit);
- Досвід у сфері клієнтської підтримки (Kundendienst) буде перевагою.
- Повну зайнятість;
- Фіксовану ставку заробітної плати з вчасною і стабільною виплатою;
- Офіційну співпрацю з оплачуваним тестовим періодом;
- Дистанційну роботу з можливістю працювати з дому (Homeoffice);
- Графік роботи: з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00, у Hochsaison - до 20:00, позмінно відповідно;
- Медичне страхування (Krankenversicherung);
- Постійне вдосконалення мовних навичок.
- Консультація клієнтів (Kundenberatung) щодо технічного обслуговування та ремонту електровелосипедів;
- Надання підтримки клієнтам з питань вибору та заміни деталей, таких як акумулятори (Akkus) та електродвигуни (Elektromotoren);
- Обробка запитів на технічну підтримку (technischer Support) та організація допомоги у вирішенні питань, пов'язаних з експлуатацією електровелосипедів;
- Ведення бази даних клієнтів (Kundendatenbank) та документування всіх запитів, пов'язаних з обслуговуванням;
- Опрацювання запитів клієнтів як у телефонному режимі, так і письмово (обробка електронних листів).
Rabota