Junior Customer Support Specialist
АСБІС-УКРАЇНА
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Консультувати наших клієнтів та допомагати з питань оцінки пристроїв в онлайн-чатах та системі оцінки;
- Аналізувати труднощі та знаходити найкращі рішення;
- Форумати звіти керівництву для аналізу звернень.
- Бажання вчитися та розвиватися;
- Відповідальність та швидкість в роботі;
- Знання та любов до гаджетів та новітніх технологій;
- Грамотна усна та письмова комунікація;
- Знання англійської мови на рівні A1-A2;
- Досвід спілкування з клієнтами англійською мовою
- Досвід роботи у сфері клієнтській або технічній підтримці, call-centre - буде перевагою.
- Позмінний графік роботи (2/2, 12 робочих годин);
- Роботу у міжнародній компанії, що швидко зростає, з офісами в 7 країнах;
- Професійний розвиток та ріст по кар'єрі;
- Навчання в будь-якому напрямку - величезна бібліотека курсів та тренінгів (відео, аудіо, онлайн та інше);
- Спеціальні ціни та знижки на товари компанії - якісну техніку.
Rabota