Керівник кол-центру мережі ЛОР-центрів
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- НалагодженаРобота. Ми 100% є шевці з чоботами. Впроваджені та використовуються: СРМ система. Автоматизація. Скрипти, регламенти. Система мотивації для Лікарів, Адміністраторів. Відділ контролю за якістю.
- Потужна та Крута Команда Управлінців (Керуючий, Бізнес-тренер, Психолог, Клієнтський сервіс, HRD, Відповідальний за контроль якості дзвінків, інші).
- Ми постійно розвиваємо свою Команду. Є своя Академія для навчання.
- Понад 71%+ пацієнтів, які прийшли до нас, є постійними пацієнтами. 🚀 За посиланням можна побачити, як працюють Наші Адміністратори:
- Запис до Лікарів розписано на 1−2 тижні вперед. Конверсія запису 83%; Конверсія явки Пацієнтів на прийом 94%. Це може говорити тільки про один - якісний прийом, лікування, а також комплексні рішення, які ми пропонуємо.
- Наші Центри в Києві є одними з лідерів за кількістю позитивних відгуків на Google Картах з рейтингом 4,9+ з максимальних 5 балів. Для прикладу подивіться один із наших Центрів за посиланням:
- На відміну від інших медичних закладів, наші Адміністратори використовують понад 100+ інструментів у своїй роботі, які дають змогу результативно працювати та цим навичкам ми навчимо Вас. У 2023 році внутрішнє та зовнішнє навчання 1-го Адміністратора ми інвестували 21 437 грн.
- Найняти операторів кол-центру. Навчити по Скриптам та Речовим (мовленеві) модулям, Стандартам роботи із запереченнями, а також описані Алгоритми роботи (операційні процедури).
- Організувати роботу кол-центру записувати, стимулюють до запису та перезаписувати Пацієнтів на прийом за результатами вхідних телефонних дзвінків та очних візитів з конверсією не нижче 70%.
- ВАЖЛИВО! Пропонувати РІШЕННЯ, брати ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ на себе, не боятися зробити помилки, ВПРОВАДЖУВАТИ конкретні ДІЇ з підвищення КОНВЕРСІЇ та ЕФЕКТИВНОСТІ роботи команди Адміністраторів. У 2023 році середня конверсія запису, з якою працюють наші Адміністратори, становить 87%+. Середня кількість щоденних дзвінків на день - 42+. Результативно працювати з ВХІДНИМИ дзвінками та Пацієнтами та ЗАВДАННЯ - Записувати та Перезаписувати Пацієнта на прийом, забезпечити їх Явку.
- Забезпечувати конверсію Явки пацієнтів не нижче 90%+. У 2023 році середня конверсія Явки Пацієнтів на прийом у наших Адміністраторів складає 94%.
- Заповнювати консолідований щоденний звіт про виконану роботу. Контролювати ведення кожного Пацієнта в 1С, Бінотел, CRM по воронці.
- Навчати, проводити тренінги для команди щодо підвищення к-ті транзакцій, збільшення середнього чека. Як продавати та до продавати послуги та рішення Центру нашим Пацієнтам? Як своєю поведінкою, промовою та бажанням допомогти зробити так, щоб кожен Пацієнт був не просто задоволений, а ми ПЕРЕВЕРШУВАЛИ ЙОГО ОЧІКУВАННЯ візитом до Центру та рекомендував наш Центр іншим.
- Як «золотошукач» у своїй роботі пропускати через сито і постійно МОНІТОРИТИ, ПІДБИРАТИ, ПРОВОДИТИ СПІВБЕСІДИ КРАЩИХ із Кращих Кандидатів.
- АДАПТУВАТИ нових Кандидатів (є наявна крута програма Адаптації по якій вже адаптували 50+ Кандидатів) за програмою Адаптації. Завдання: ВЛЮБИТИ Кандидатів у майбутнє місце роботи.
- Участь у профільних конференціях, тренінгах, майстер-класах для Адміністраторів, тімбілдінгів за рахунок компанії. У 2023 році наша команда відвідала 4 профільні тренінги в Україні, 5 майстер-класів, 2 профільні закордонні медичні виставки.
- Роботу в команді, яка допомагає один одному, виконує поставлені завдання вчасно, не шукає виправдання і не ниє про те, як усе погано і яка у нас «криза в країні».
- Працюватимете в сучасному офісі, кожен центр площею 87 - 105 кв. метрів. У нас дуже світло та просторо. Ремонт у Центрах було зроблено у 2022−2023 роках.
- Робота в офісі, 5 днів на тиждень, повний робочий день, з 10:00 до 19:00 (Пн. - Пт.) або з 09:00 до 18:30 (Пн. - Пт.).
- Все необхідне програмне забезпечення ми Вам надаємо та навчимо. Ми працюємо в 1С8, CRM та телефонія.
- Знижки на лікування та товари медичного призначення у наших Центрах.
- Працюватимете в команді професіоналів своєї справи під керівництвом молодого та досвідченого керівника. У компанії зараз працює 50+ осіб, зокрема 16 Адміністраторів.
- Є можливість кар'єрного зростання. А саме Ви можете стати Операційним Керуючим.
- Ми дуже багато уваги приділяємо роботі над згуртуванням команди, проводимо цікаві корпоративи 3 рази на рік (боулінг, квести, кіно, театр та інше).
work.ua