Керівник кол-центру мережі ЛОР-центрів

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 13 днів тому
Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.Вакансію зараз переглядає 1 шукач. Відгукніться першим!Ведення CRM Користувач 1С Уважність Відповідальність Робота в команді Активність Адміністративна робота Робота із запереченнями Уміння аналізувати Продаж Складання чеклістів Прийом вхідних дзвінків Позитивне мисленняОпис вакансіїВакансія ✨КЕРІВНИКА КОЛ-ЦЕНТРУ ✨ у мережу лор-центрів із реальною перспективою подальшого кар'єрного зростання.На ринку України ми працюємо із 2013 року. Сьогодні у нас мережа лор-центрів у м. Києві (4 Центри у Києві) та Україні (4 Центри в обласних центрах). Понад 87 379+ Пацієнтів задоволених нашими послугами.Ми даруємо нашим Пацієнтам радість чути, дихати та говорити, оточуючі Кожного своєю Турботою.Чому ми? 💡 * Можливість РЕАЛІЗУВАТИ себе та свій ПОТЕНЦІАЛ у ЕКОЛОГІЧНІЙ, СТАБІЛЬНІЙ тематиці. РЕАЛЬНА можливість Побудувати ВИДАТНИЙ Бізнес даючи Багато ЦІННОСТІ.
  • НалагодженаРобота. Ми 100% є шевці з чоботами. Впроваджені та використовуються: СРМ система. Автоматизація. Скрипти, регламенти. Система мотивації для Лікарів, Адміністраторів. Відділ контролю за якістю.
  • Потужна та Крута Команда Управлінців (Керуючий, Бізнес-тренер, Психолог, Клієнтський сервіс, HRD, Відповідальний за контроль якості дзвінків, інші).
  • Ми постійно розвиваємо свою Команду. Є своя Академія для навчання.
  • Понад 71%+ пацієнтів, які прийшли до нас, є постійними пацієнтами. 🚀 За посиланням можна побачити, як працюють Наші Адміністратори:
  • Запис до Лікарів розписано на 1−2 тижні вперед. Конверсія запису 83%; Конверсія явки Пацієнтів на прийом 94%. Це може говорити тільки про один - якісний прийом, лікування, а також комплексні рішення, які ми пропонуємо.
  • Наші Центри в Києві є одними з лідерів за кількістю позитивних відгуків на Google Картах з рейтингом 4,9+ з максимальних 5 балів. Для прикладу подивіться один із наших Центрів за посиланням:
| * Запис та кількість Пацієнтів незмінно зростає. У 2023 році в середньому кожен Центр щомісяця відвідує більше 721+ Пацієнтів та надходить 917+ вхідних дзвінків.
  • На відміну від інших медичних закладів, наші Адміністратори використовують понад 100+ інструментів у своїй роботі, які дають змогу результативно працювати та цим навичкам ми навчимо Вас. У 2023 році внутрішнє та зовнішнє навчання 1-го Адміністратора ми інвестували 21 437 грн.
Нам потрібна АКТИВНА ЛЮДИНУ РЕЗУЛЬТАТУ, а не ПРОЦЕСУ. Ви знаєте різницю між «РОБИТИ» та «ЗРОБИТИ», формуєте та впроваджуєте РІШЕННЯ, а не «приходьте з проблемами». 💡Бажаєте працювати з нами? Втомилися читати? Записуйтесь на співбесіду та надсилайте резюме [ ] 🚀Реальні завдання, ЩО конкретно Ви робитимете: * Організувати роботу кол-центру з «0». Все, починаючи від бюджету на купівлю необхідної техніки до навчання Команди.
  • Найняти операторів кол-центру. Навчити по Скриптам та Речовим (мовленеві) модулям, Стандартам роботи із запереченнями, а також описані Алгоритми роботи (операційні процедури).
  • Організувати роботу кол-центру записувати, стимулюють до запису та перезаписувати Пацієнтів на прийом за результатами вхідних телефонних дзвінків та очних візитів з конверсією не нижче 70%.
  • ВАЖЛИВО! Пропонувати РІШЕННЯ, брати ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ на себе, не боятися зробити помилки, ВПРОВАДЖУВАТИ конкретні ДІЇ з підвищення КОНВЕРСІЇ та ЕФЕКТИВНОСТІ роботи команди Адміністраторів. У 2023 році середня конверсія запису, з якою працюють наші Адміністратори, становить 87%+. Середня кількість щоденних дзвінків на день - 42+. Результативно працювати з ВХІДНИМИ дзвінками та Пацієнтами та ЗАВДАННЯ - Записувати та Перезаписувати Пацієнта на прийом, забезпечити їх Явку.
  • Забезпечувати конверсію Явки пацієнтів не нижче 90%+. У 2023 році середня конверсія Явки Пацієнтів на прийом у наших Адміністраторів складає 94%.
  • Заповнювати консолідований щоденний звіт про виконану роботу. Контролювати ведення кожного Пацієнта в 1С, Бінотел, CRM по воронці.
  • Навчати, проводити тренінги для команди щодо підвищення к-ті транзакцій, збільшення середнього чека. Як продавати та до продавати послуги та рішення Центру нашим Пацієнтам? Як своєю поведінкою, промовою та бажанням допомогти зробити так, щоб кожен Пацієнт був не просто задоволений, а ми ПЕРЕВЕРШУВАЛИ ЙОГО ОЧІКУВАННЯ візитом до Центру та рекомендував наш Центр іншим.
  • Як «золотошукач» у своїй роботі пропускати через сито і постійно МОНІТОРИТИ, ПІДБИРАТИ, ПРОВОДИТИ СПІВБЕСІДИ КРАЩИХ із Кращих Кандидатів.
  • АДАПТУВАТИ нових Кандидатів (є наявна крута програма Адаптації по якій вже адаптували 50+ Кандидатів) за програмою Адаптації. Завдання: ВЛЮБИТИ Кандидатів у майбутнє місце роботи.
Втомилися читати? Бажаєте працювати з нами? Записуйтесь на співбесіду та надсилайте резюме [ ] 🚀Введемо в курс справи щодо роботи за допомогою програми Адаптації, пояснять особливості - це нескладно, Ваше БАЖАННЯ і зроби! Навчання не закінчиться для Вас протягом першого місяця. Розписано програму Вашого індивідуального розвитку в Компанії на рік уперед.Ми із задоволенням пропонуємо Вам: * Роботу в офісі у пішій доступності від станцій метро Нивки. Можливість працювати деякі дні ВІДДАЛЕНО на постійній основі.
  • Участь у профільних конференціях, тренінгах, майстер-класах для Адміністраторів, тімбілдінгів за рахунок компанії. У 2023 році наша команда відвідала 4 профільні тренінги в Україні, 5 майстер-класів, 2 профільні закордонні медичні виставки.
  • Роботу в команді, яка допомагає один одному, виконує поставлені завдання вчасно, не шукає виправдання і не ниє про те, як усе погано і яка у нас «криза в країні».
  • Працюватимете в сучасному офісі, кожен центр площею 87 - 105 кв. метрів. У нас дуже світло та просторо. Ремонт у Центрах було зроблено у 2022−2023 роках.
  • Робота в офісі, 5 днів на тиждень, повний робочий день, з 10:00 до 19:00 (Пн. - Пт.) або з 09:00 до 18:30 (Пн. - Пт.).
  • Все необхідне програмне забезпечення ми Вам надаємо та навчимо. Ми працюємо в 1С8, CRM та телефонія.
  • Знижки на лікування та товари медичного призначення у наших Центрах.
  • Працюватимете в команді професіоналів своєї справи під керівництвом молодого та досвідченого керівника. У компанії зараз працює 50+ осіб, зокрема 16 Адміністраторів.
  • Є можливість кар'єрного зростання. А саме Ви можете стати Операційним Керуючим.
  • Ми дуже багато уваги приділяємо роботі над згуртуванням команди, проводимо цікаві корпоративи 3 рази на рік (боулінг, квести, кіно, театр та інше).
Залишилися питання? Ви можете дізнатися про нас більше, перейшовши за посиланнями:На співбесіді поставте питання, що залишилися.Шановні Кандидати, чекаємо на ваші резюме з фото, зазначенням місця (району) проживання, із зазначенням досвіду, ФАКТІВ ваших досягнень, результатів роботи та побажань.Щоб розглянути Ваше резюме, якщо Ви уважно прочитали вакансію («Тест на уважність»), при відповіді на вакансію у супроводі до резюме Ви напишіть «Відмінний початок».Кандидати на вакансію розглядаються лише за відправленим резюме. 🚀

work.ua

Схожі вакансії

  • Керівник/-иця SMM команди

    Привіт! NV потрібен/на Керівник/-иця СМ команди

    • Київ
    Привіт! NV потрібен/на Керівник/-иця СМ команди Хто ми? NV - незалежний медіахолдинг, створений командою професійних журналістів у 2014 році. Сьогодні в нього входять: журнал NV,…
    • 17 днів тому
  • Керівник проектів та програм центру управління середнього бізнесу

    Ощадбанк

    • Київ
    МІЙ БАНК - МОЯ ОПОРА. Опора мільйонів українців, хто відтепер каже «МОЄ». МОЇ ЛЮДИ. МОЯ СПРАВА. МОЯ СВОБОДА. ОЩАДБАНК запрошує до команди Керівника проектів та програм центру…
    • 25 днів тому
  • Керівник Відділу Продажів (B2B)

    Стоффмарк, ТОВ

    • Київ
    Національна інженерно-будівельна, торгівельна компанія з виробництва промислових підлог для великих підприємств харчової промисловості відкриває вакансію «Керівник відділу продаж…
    • 25 днів тому