Обов'язки:- допомога з організації та управління роботою персоналом;- участь у підборі персоналу на вакантні посади;- працювати з «Гарячою» базою клієнтів, їх консультування;- надання інформації клієнтам;- взаємодія з клієнтами та партнерами.Вимоги:- здатність до навчання і прагнення до особистого розвитку;- високий рівень комунікабельності;- позитив у спілкуванні з людьми;- відповідальність;- орієнтація на результат;- досвід в торгівлі і роботи з клієнтами (не обов'язково, але буде перевагою).Пропонуємо:- Конкурентну, своєчасну оплату та систему бонусів;- Перспективи кар'єрного росту та професійного розвитку;- ПН-ПТ 10:00-18:00;- Робота з налагодженою системою;- Підтримка керівництва.Якщо Ви маєте бажання приєднатися до нашої Команди ми будемо раді познайомитися з Вами та обговорити деталі співпраці.