Фахівець технічної підтримки користувачів (системний адміністратор)
ДТЕК, ТОВ, Енергетична компанія
- Дніпро
- Постійна
- Повна зайнятість
- Освіта - вища технічна;
- Досвід технічної підтримки користувачів від 2-х років (досвід роботи в HelpDesk, обробка заявок першої лінії підтримки - буде розглядатися як перевага);
- Ґрунтовні знання операційних систем Windows;
- Впевнені навички використання Service Manager System Centre, Active Directoty, IBM Tivoli;
- Знання апаратної частини ПК, периферії та оргтехніки;
- Діагностика та усунення несправностей в обладнанні, програмному забезпеченні;
- Знання принципів побудови мереж, роботи клієнт-серверних додатків в доменному середовищі;
- Базові знання AD, роботи поштової системи (Exchange + Outlook);
- Здатність до швидкого навчання і самонавчання;
- Робота в команді, уважність до деталей, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність.
- Забезпечення надійного функціонування IT-систем;
- Аналіз інцидентів та виявлення проблем;
- Підтримка користувачів (2-га лінія підтримки) - спілкування з клієнтами, обробка заявок першої лінії підтримки, робота в HelpDesk з недосвідченими користувачами;
- Установка і налаштування оргтехніки та ПЗ;
- Первинна діагностика, виявлення несправностей та блоковий ремонт оргтехніки;
- Консультування користувачів з питань, пов'язаних з комп'ютерною технікою, оргтехнікою та корпоративним ПЗ;
- Ведення обліку техніки, що знаходиться у користувачів;
- Інші завдання пов'язані з підтримкою робочого місця користувача.
- Щомісячна заробітна плата,
- Бонус за підсумками роботи в компанії.
- Надання медичної страховки після закінчення тримісячного терміну,
- Покриття ділових витрат, пов'язаних з виконанням посадових обов'язків (відрядження, наземний транспорт),
- Навчання в Академії ДТЕК (он-лайн курси, аудиторні тренінги, майстер-класи, закриті клуби, професійні спільноти).
Rabota