Діловод, архіваріус, офіс-менеджер, помічник керівника
- Київ
- 8 000-12 000 грн. за місяць
- Постійна
- Повна зайнятість
Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру; менше 10 співробітниківКиїв, вулиця Віталія Шимановського, 2/1.Сергій АнатолійовичПропонуємо створити резюме!Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.Повна зайнятість, неповна зайнятість. Також готові взяти студента.Вакансію зараз переглядають 3 шукача. Відгукніться першим!MS Excel Користувач ПК Організованість Уміння планувати Пунктуальність Діловодство Контроль документообігу Ведення документації Уміння працювати в режимі багатозадачності Оформлення документації СтаранністьОпис вакансіїОрган оцінки відповідності та сертифікації продукції будівельного та протипожежного призначення запрошує на роботу фахівця з документообігу (діловода, архіваріуса, офіс-менеджера)Вимоги:
- впевнений користувач ПК (Excel - обов'язково!) та офісною технікою (сканер, принтер, ксерокс); володіння сучасними засобами комунікацій Telegram, Viber, WhatsApp, Instagram, Facebook;
- пунктуальність, вдповідальність, стараність, самоорганізація (у т.ч. вміння планувати власний робочий час та вміння працювати в режимі багатозадачності);
- наявність технічної освіти будівельного напрямку або в галузі пожежної безпеки або стандартизація, сертифікація, якість;
- бажано проживання в межах пішої доступності від офісу.
- офіційне оформлення трудових відносин,
- комфортний офіс (поряд метро Дарниця та Лівобережна),
- гнучкий графік роботи (головний офіс працює за 5-денним робочим тижнем з робочим днем з 8:30 до 17:00).
- супровід документообігу на підприємстві;
- формування справ відповідно до затвердженої номенклатури;
- систематизація та архівування внутрішньої документації;
- ведення внутрішніх реєстрів підприємства (накази, розпорядження, вхідна/вихідна кореспонденція, тощо);
- підготовка, відправлення та приймання поштової кореспонденції;
- оформлення договірних документів.
work.ua