Менеджер по роботі з клієнтами в сервісний центр техніки Apple

AppLab Україна

  • Одеса
  • 17 000-22 000 грн. за місяць
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 3 дні тому
Опис вакансіїШукаємо менеджера по роботі з клієнтами в сервісний центр по ремонту техніки Apple в м.Одеса,Вимоги:
  • Знання ряду техніки Apple на рівні впевненого користувача
  • Знання macOS та iOS
  • Технічні навички і розуміння, як відбувається обслуговування і ремонт техніки Apple
  • Навички комунікації з клієнтами
  • Відповідальність, дисциплінованість, стресостійкість
  • Вміння шукати вихід з конфліктних ситуацій
  • Бажаний досвід роботи з програмою Remonline
Умови:
  • Гідна оплата праці (складається з фіксованої ставки з переглядом в майбутньому)
  • Графік 5/2 з 10:00−19:00, неділя вихідний
  • Сервісний центр в центрі міста
  • Офіційне працевлаштування
  • Робота у молодому дружньому колективі
  • Компетентний та лояльний керівник, який цінує своїх співробітників
Обов'язки:
  • Прийом, оформлення і видача замовлень
  • Продаж аксесуарів
  • Консультація клієнтів та узгодження ремонтів
  • Взаємодія з сервісними інженерами
  • Контроль та облік складу запчастин та аксесуарів
  • Ведення касової дисципліни
ВідгукнутисяПослуги для населення та бізнесу, 10-50 співробітників

work.ua