Керівник відділу сервісу
Фігаро-Кейтеринг
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- забезпечення високоякісного сервісу на всіх подіях Figaro та Casual;
- контроль роботи сервіс-менеджерів під час заходів;
- планування роботи відділу відповідно до календаря подій;
- контроль укомплектованості подій персоналом, інвентарем та уніформою;
- моніторинг і аналіз якості обслуговування, робота зі зворотним зв'язком, вирішення скарг;
- створення, оновлення та впровадження стандартів сервісу;
- вдосконалення роботи відділу, впровадження нових інструментів та технологій;
- управління бюджетом відділу та контроль витрат (P&L, фактичні витрати vs план);
- аналіз результатів подій та ефективності роботи команди;
- участь у стратегічному плануванні розвитку відділу та плануванні нових подій;
- організацію ефективної комунікації між сервісом та іншими відділами (кухня, логістика, продажі, постачання, бухгалтерія, адміністрація);
- швидке реагування на непередбачувані ситуації під час заходів, мінімізація ризиків.
- має досвід управління сервісними командами (HoReCa, івенти, готельний бізнес, ресторани);
- розуміє стандарти обслуговування та вміє їх впроваджувати;
- має сильні організаційні та лідерські навички;
- володіє фінансовою грамотністю (бюджетування, контроль витрат);
- комунікабельний, стресостійкий та вміє працювати в динамічному середовищі;
- орієнтований на результат і здатний швидко приймати рішення.
- офіційне працевлаштування та конкурентну систему оплати;
- оплачувану відпустку (28 календарних днів), та лікарняні;
- навчання та розвиток за рахунок компанії;
- корпоративні та спортивні активності;
- роботу в команді професіоналів, які щодня створюють свята для сотень гостей.
work.ua