Оператор call-центру з обслуговування абонентів

Київстар

  • Львів
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 14 днів тому
Опис вакансіїМи працюємо в Київстар для того, щоб кожен наш клієнт був на зв’язку зі своїми близькими, саме тому, завжди прагнемо надавати послуги найвищого рівня.Долучайся до тих, хто об'єднує всю країну і стань частиною команди професіоналів! В нас ти зможеш працювати віддалено, за гнучким графіком, попередньо пройшовши навчання в одному з наших офісів (Львів, Київ, Черкаси, Дніпро).Ти отримаєш безкоштовний мобільний зв’язок для себе та рідних, соцпакет, що включає медичне страхування та допомогу в різних життєвих ситуаціях.Не вагайся! Ми очікуємо на твій відгук! Навіть, якщо в тебе немає досвіду — не страшно, ми навчимо всьому необхідному! Долучайся до найкращої команди!Нас гуртують спільні цінності та цілі, ми працюємо динамічно, активно і в позитивній атмосфері. Переходь за посиланням kyivstar.ua/uk/jobcc та знайомся детальніше з роботою нашого Contact Center.Потрапивши до нас, ти вже за перші три місяці зможеш багато чого встигнути.В перші 30 днів:
  • Познайомишся з майбутніми колегами, дізнаєшся про цінності компанії
  • Будеш знати продукти Компанії Київстар
  • Отримаєш індивідуальний тариф на мобільний зв’язок
  • Пройдеш навчання і отримаєш першу заробітну плату
Наступні 60 днів:
  • Будеш продовжувати розвивати свої навички
  • Отримаєш підтримку від наставників та колег
  • Будеш керувати графіком роботи, щоб поєднувати з навчанням
  • Зможеш заробляти більше, класно продаючи послуги
Через 90 днів:
  • Зможеш бути наставником для новачків
  • Опануєш навичку слухати і чути на рівні віртуоза
  • Будеш приймати участь у проектах та конкурсах
  • Буде багато цікавих знайомств та можливостей кар'єрного росту
Наш номер телефону ... доступний у всіх месенджерах.Робота у Компанії, яка входить до Групи компаній VEON, вимагає від нас дотримання вимог, якими повинні керуватися афілійовані компанії Групи VEON, зокрема, відповідності високим стандартам ділової етики, суворого дотримання всіх юридичних зобов’язань та наших цінностей, виконання Кодексу поведінки групи VEON, політик і процедур Компанії. Наш лідерський дух втілено в п’яти цінностях: «Клієнти — наша пристрасть», «Підприємницький дух», «Інноваційність», «Співпраця» і «Чесність». Ми завжди прагнемо бути чесними, що вимагає від нас етичних, правдивих та сумлінних дій та вчинків.інних дій та вчинків.

Jobs.ua

Схожі вакансії

  • Оператор call-центру (логістика)

    Adelina Call Center & BPO

    • Львів
    • 15 000-17 000 грн. за місяць
    В команду міжнародної компанії Adelina Call Center & BPO потрібні амбіційні менеджери для обслуговування клієнтів. Ми - найбільший контактний центр України, який вже понад 15 років…
    • 14 годин тому
  • Оператор call-центру (консультація)

    Adelina Call Center & BPO

    • Львів
    • 15 000-17 000 грн. за місяць
    Опис вакансії В команду міжнародної компанії Adelina Call Center & BPO потрібні амбіційні менеджери для обслуговування клієнтів. Ми - найбільший контактний центр України, який вж…
    • 3 дні тому
  • Оператор call-центру (мобільний зв`язок)

    Adelina Call Center & BPO

    • Львів
    Опис вакансії В команду міжнародної компанії Adelina Call Center & BPO потрібні амбіційні менеджери для обслуговування клієнтів. Ми — найбільший контактний центр України, який вж…
    • 21 день тому