Спеціаліст відділу підтримки користувачів

Е-Тендер

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 1 день тому
Опис вакансіїE-Tender — одна з провідних ІТ компаній на ринку електронних торгів. Ми розробили платформу, яка допомагає автоматизувати процеси закупівель та продажів для державних та комерційних підприємств.Ми гарантуємо:
  • Високу фінансову мотивацію, на яку Ви самі впливаєте (ставка+КРІ);
  • Професійне навчання та розвиток;
  • Ніякої бюрократії, всі процеси автоматизовані;
  • Комфортний робочий простір з сучасною технікою та укриттям;
  • Смачна кава, фрукти та смаколики.
Необхідні навички:
  • Вільно спілкуватись українською мовою;
  • Мати гарну вимову та чітку дикцію;
  • Вміння слухати та виявляти запит;
  • Ввічливість, толерантність, уважність та відповідальність;
  • Вміння працювати в команді.
Буде плюсом:
  • Досвід роботи у підтримці користувачів та ділова мова;
Основні обов’язки:
  • Опрацювання вхідних запитів від клієнтів (запити через дзвінки, задачі, повідомлення на пошту тощо);
  • Надання вичерпних відповідей та пошук рішень на запит клієнта;
  • Робота з CRM системою.
Графік роботи:
  • Повна зайнятість;
  • Пн-Пт 09:00 — 18:00;
  • 1 година обідньої перерви;
  • Оплачувана відпустка та оплата лікарняних.

Jobs.ua

Схожі вакансії

  • Головний спеціаліст відділу нагляду (контролю)

    Головний спеціаліст відділу нагляду (контролю)

    • Київ
    Головний спеціаліст відділу нагляду (контролю) Наші цінності: Ми віримо в інакШОмислення, що формує майбутнє та відкриває шлях до постійного розвитку; клієнтоцентричність для на…
    • 19 днів тому
  • Головний спеціаліст відділу представництва в судах

    Головний спеціаліст відділу представництва в судах

    • Київ
    Головний спеціаліст відділу представництва в судах Наші цінності: Ми віримо в інакШОмислення, що формує майбутнє та відкриває шлях до постійного розвитку; клієнтоцентричність дл…
    • 20 днів тому