Директор з маркетингу
Украфлора, ООО, СП
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Аналіз ринку, конкурентів, споживчих тенденцій.
- Розробка та реалізація маркетингових стратегій для підвищення впізнаваності бренду та залучення нових клієнтів.
- Планування та реалізація рекламних кампаній у різних медіа-каналах (онлайн та офлайн).
- Управління контентом на веб-сайті та в соціальних мережах, включаючи створення та публікацію матеріалів.
- Співпраця з партнерами, колаборація з лідерами думок та медіа для підвищення впізнаваності бренду.
- Організація та участь у тематичних заходах, виставках, конгресах та семінарах.
- Вимірювання кампаній та звітність перед керівництвом.
- Моніторинг та аналіз ефективності маркетингових активностей, підготовка звітів.
- Робота з відгуками та забезпечення високого рівня задоволеності клієнтів.
- Формування, облік та контроль використання маркетингового бюджету
- Координація та взаємодія з усіма функціональними підрозділами компанії
- Вміти креативно мислити
- Розуміти як залучати клієнтів
- Знати досконально основи маркетингу
- Розуміти принцип роботи рекламних оголошень в соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram, Telegram, TikTok тощо
- Розуміти принцип роботи реклами в Google;
- Надавати рекомендації по наповненню сайту СТО;
- Вміти робити аналіз ефективності та результативності проведених рекламних компаній;
- Вміти заміряти роботу відділу продажу
- Встановлювати показники ефективності співробітникам.
- Мати здібності управління
- Цікаві проекти та нові виклики
- Пятиденний робочий графік
- Офіційне оформлення згідно КЗоТ.
- Дружній та професійний колектив.
Rabota