Менеджер з обслуговування клієнтів (віддалено)

СелькоNew

  • Харків
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 21 день тому
Що ви будете робити:- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів , електронній пошті та чату - Розв'язання конфліктних ситуацій та вирішення проблем клієнтів
- Проведення консультацій з продукції та послуг компанії
- Ведення обліку та аналізу запитів клієнтівНеобхідний досвід:- Досвід роботи в сфері обслуговування клієнтів вітається
- Висока комунікабельність та вміння працювати в команді
- Вміння ефективно вирішувати проблеми та конфлікти
- Знання української та російської мовМи пропонуємо:- Гнучкий графік роботи
- Можливість працювати в комфортному віддаленому форматі
- Постійний професійний розвиток та підтримку
- Конкурентну заробітну платуЯкщо ви готові приєднатися до нашої команди та розвиватися разом з нами, надсилайте ваше резюме відразу!

Rabota