Керівник центру партнерської взаємодії

Астарта-Київ

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 10 днів тому
«Астарта-Київ» - один з найбільших публічних вертикально інтегрованих агроіндустріальних холдингів в Україні, заснований у 1993 році. З 2006 року акції компанії розміщені на Варшавській фондовій біржі.Наша компанія «Астарта-Київ» запрошує приєднатися в команду «Керівника центру партнерської взаємодії».Мета посади:Забезпечення стабільного та економічно ефективного постачання зернових, олійних культур і цукрового буряка для потреб компанії шляхом розвитку та підтримки партнерських відносин із сільгоспвиробниками, формування довгострокових програм співпраці, впровадження прозорих механізмів закупівлі та оптимізації бізнес-процесів.Ваші ключові завдання на посаді:
  • Розробка та реалізація стратегії закупівлі зернових, олійних культур та цукрового буряка
  • Формування та контроль виконання річних і квартальних планів закупівель.
  • Аналіз ринку та прогнозування цінових тенденцій.
  • Забезпечення компанії необхідними обсягами сировини відповідної якості.
  • Розробка та впровадження стандартів і процедур закупівель.
  • Побудова та підтримка довгострокових відносин із фермерами, агропідприємствами та трейдерами.
  • Укладання договорів на вигідних для компанії умовах.
  • Розробка програм лояльності та партнерства для постачальників.
  • Оптимізація закупівельної вартості та підвищення ефективності контрактів.
  • Контроль бюджетів управління закупівель.
  • Мінімізація ризиків і збитків від коливань ринку.
Щоб бути успішним на позиції, вам знадобиться:
  • Вища освіта (аграрна, економічна, менеджмент, логістика чи суміжні спеціальності).
  • Досвід роботи у сфері закупівель/агробізнесі від 5-7 років, у тому числі на керівних посадах від 3 років.
  • Практичний досвід роботи з великими обсягами сільгоспкультур (зернові, олійні, інші стратегічні культури).
  • Успішний досвід побудови партнерських відносин із виробниками та трейдерами.
  • Глибоке розуміння аграрного ринку, сезонності виробництва та цінових факторів.
  • Досвід у формуванні закупівельних стратегій та оптимізації бізнес-процесів.
  • Володіння навичками аналітики та прогнозування ринкових тенденцій.
  • Уміння вести складні переговори та укладати контракти.
  • Робота з ERP-системами, Excel, аналітичними інструментами.
Що ми пропонуємо:
  • офіційне працевлаштування;
  • стабільну і прозору систему оплати праці;
  • медичне страхування або абонемент у спортзал;
  • оплачувані лікарняні та відпустки;
  • навчання та тренінги за рахунок компанії;
  • безперебійне електропостачання в нашому офісі на період відключень електроенергії;
  • вітамінні дні, групові скрінінги здоров'я;
  • укриття на час повітряних тривог;
  • тимчасовий прихисток в офісі для вас та членів вашої родини, у разі відсутності у вас дома світла, опалення та води.
Надсилайте своє резюме та приєднуйтесь до команди Астарти.Якщо ваше резюме відповідатиме наявним вакансіям, ми вийдемо з вами на зв'язок протягом 10-ти робочих днів.У будь-якому разі ми збережемо ваші дані в нашій базі даних та зв'яжемося, коли така вакансія з'явиться.Більше про нас читайте на сайті:FacebookInstagram: astartakyiv_holding

Rabota

Схожі вакансії

  • Керівник напряму Collection \ Team Lead Collection

    CreditPlus

    • Київ
    Авентус Україна - це один із лідерів ринку небанківського кредитування в Україні. Наша мета - робити фінансові послуги доступними та зручними для кожного, хто потребує підтримки.…
    • 11 годин тому
  • Керівник напряму Collection

    Авентус Україна, ТОВ

    • Київ
    Опис вакансії Авентус Україна - це один із лідерів ринку небанківського кредитування в Україні. Наша мета - робити фінансові послуги доступними та зручними для кожного, хто пот…
    • 11 годин тому
  • Керівник контакт-центру

    Національний Експертний Центр

    • Київ
    Опис вакансії Національний експертний центр (послуги повірки засобів вимірювальної техніки) оголошує про відкриту вакансію Керівник контакт центру Обов'язки: стратегічне та…
    • 11 годин тому