Менеджер з продажу обладнання (зі знанням італійської та англійської мов)
Europrom
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Ми купуємо та продаємо промислову холодильну техніку (чилери)
- Працюємо як польська компанія зі складом у Польщі та офісом у Рівному
- На нашому складі постійно є близько 200 одиниць техніки
- У цій сфері працюємо вже понад 10 років
- Ми - лідери з продажу вживаного та стокового промислового обладнання в Європі
- Виконувати план продажів клієнтам у Європі.
- Швидко обробляти вхідні заявки з маркетплейсів, лендингів, сайту. Домовлятися із «теплими» клієнтами про наступні кроки у переговорах. Доводити їх до укладення угод.
- Підтримувати постійний зв'язок з уже існуючою клієнтською базою через LinkedIn, e-mail, телефон, WhatsApp. Бути проактивним (ою) у виявленні актуальних потреб наших існуючих клієнтів.
- Знаходити нових партнерів у LinkedIn, Google та інших джерелах.
- Встановлювати перший контакт (писати листи щодо потенційних потреб можливих партнерів) і добиватися зворотного зв'язку.
- Доводити перемовини з клієнтами до успішного закриття угоди та своєчасно надавати всю необхідну інформацію відділам логістики та фінансів.
- Активно вести сторінку в LinkedIn: додавати у свою мережу релевантні контакти (орієнтовно 100 на тиждень), робити репости зі сторінки компанії, залишати реакції та коментарі тощо.
- Пропонувати нові шляхи розвитку продажів у дорученому регіоні.
- Щомісяця звітувати про укладені угоди та виконану роботу.
- За необхідності зустрічатися з клієнтами особисто за межами України (ви самостійно організовуєте зустрічі зі своїми клієнтами), відвідувати профільні виставки.
- Знання італійської мови на розмовному рівні (ви можете самостійно домовитися про угоду англійською, без перекладача або ChatGPT).
- Бажання і можливість їздити у інші країни для перемовин та/або відвідування заходів.
- Впевнена манера розмови, переконливість, вміння «продати себе», цілеспрямованість.
- Ви відкриті до критики і сприймаєте її адекватно.
- Легкість в комунікації, вміння швидко змінювати настрій розмови і підлаштовуватися під настрій і манеру Клієнта (володіння базовими техніками продажів).
- Вміння знаходити рішення будь-якої проблеми.
- Успішний досвід у продажах обладнання чи техніки.
- Успішний досвід залучення нових клієнтів через LinkedIn.
- Наявність конкретних результатів у продажах: ви можете привести приклади ваших успішних перемовин, середній чек угоди, цикл. Можете пояснити яку угоду вважаєте своєю найвдалішою і чому. Ви знаєте свій % виконання плану, річний приріст. Ви - про РЕЗУЛЬТАТ, а не про «подобається спілкуватися з Клієнтами».
- Базова ставка.
- Відсоток від суми продажу (1-2% залежно від суми місячного виторгу - наші менеджери можуть продати на суму від 50 000 до 200 000 євро в місяць - чим вищий виторг, тим вищий відсоток).
- Бонуси за перевиконання планів.
- Ви можете працювати віддалено. Якщо ви у Рівному, наш офіс чекає на вас!
- Робочий графік: з 9 до 18, година обідньої перерви (довільно), субота та неділя - вихідні.
- У нас немає чітко визначених кількості днів відпусток чи лікарняних. Ви захворіли? Лікуйтесь і з новими силами повертайтесь до роботи. Ви класно працюєте? Нам все одно тиждень чи два ваша відпустка і коли ви хочете її взяти, ваші результати говорять за вас!
- Усі можливості для горизонтального та вертикального зростання усередині команди.
- повністю розписана система адаптації та правила, у яких чітко пояснено, хто наші клієнти, як відбувається процес, що ми купуємо, як ведемо перемовини, заповнюємо CRM, оцінюємо обладнання, наведені шаблони листів та повідомлень в LinkedIn для різних типів компаній, пояснення та скрипти телефонних дзвінків та зустрічей
- відео-уроки, які записав СЕО компанії, де чітко розказано і показано принцип роботи чилера, їх види, компоненти тощо
- відео-уроки про те, як побудувати ефективну роботу в LinkedIn
Rabota