Менеджер з продажу обладнання (зі знанням італійської та англійської мов)

Europrom

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 15 днів тому
Привіт! Я - Дмитро, СЕО та засновник EVROPROM.ХТО МИ?Коротко й по фактах:
  • Ми купуємо та продаємо промислову холодильну техніку (чилери)
  • Працюємо як польська компанія зі складом у Польщі та офісом у Рівному
  • На нашому складі постійно є близько 200 одиниць техніки
  • У цій сфері працюємо вже понад 10 років
  • Ми - лідери з продажу вживаного та стокового промислового обладнання в Європі
Чому це важливо для вас? Якщо ви першокласний гравець (а ми шукаємо тільки таких), ви обираєте найкраще - зокрема й компанію, в якій працюєте. Бо ви - лідер!ЯКА ВАША РОЛЬ?Місія менеджера із продажів - збільшити кількість проданих чилерів та розширити мережу постійних партнерів на ключових ринках Європи. Ми шукаємо завзяту людину, що вміє і буде досягати цілей, попри складнощі, з якими зіткнеться!ЗАДАЧІ:
  • Виконувати план продажів клієнтам у Європі.
  • Швидко обробляти вхідні заявки з маркетплейсів, лендингів, сайту. Домовлятися із «теплими» клієнтами про наступні кроки у переговорах. Доводити їх до укладення угод.
  • Підтримувати постійний зв'язок з уже існуючою клієнтською базою через LinkedIn, e-mail, телефон, WhatsApp. Бути проактивним (ою) у виявленні актуальних потреб наших існуючих клієнтів.
  • Знаходити нових партнерів у LinkedIn, Google та інших джерелах.
  • Встановлювати перший контакт (писати листи щодо потенційних потреб можливих партнерів) і добиватися зворотного зв'язку.
  • Доводити перемовини з клієнтами до успішного закриття угоди та своєчасно надавати всю необхідну інформацію відділам логістики та фінансів.
  • Активно вести сторінку в LinkedIn: додавати у свою мережу релевантні контакти (орієнтовно 100 на тиждень), робити репости зі сторінки компанії, залишати реакції та коментарі тощо.
  • Пропонувати нові шляхи розвитку продажів у дорученому регіоні.
  • Щомісяця звітувати про укладені угоди та виконану роботу.
  • За необхідності зустрічатися з клієнтами особисто за межами України (ви самостійно організовуєте зустрічі зі своїми клієнтами), відвідувати профільні виставки.
ВИМОГИ: * Знання англійської мови на просунутому рівні (ви можете самостійно домовитися про угоду англійською, без перекладача або ChatGPT).
  • Знання італійської мови на розмовному рівні (ви можете самостійно домовитися про угоду англійською, без перекладача або ChatGPT).
  • Бажання і можливість їздити у інші країни для перемовин та/або відвідування заходів.
  • Впевнена манера розмови, переконливість, вміння «продати себе», цілеспрямованість.
  • Ви відкриті до критики і сприймаєте її адекватно.
  • Легкість в комунікації, вміння швидко змінювати настрій розмови і підлаштовуватися під настрій і манеру Клієнта (володіння базовими техніками продажів).
  • Вміння знаходити рішення будь-якої проблеми.
  • Успішний досвід у продажах обладнання чи техніки.
  • Успішний досвід залучення нових клієнтів через LinkedIn.
  • Наявність конкретних результатів у продажах: ви можете привести приклади ваших успішних перемовин, середній чек угоди, цикл. Можете пояснити яку угоду вважаєте своєю найвдалішою і чому. Ви знаєте свій % виконання плану, річний приріст. Ви - про РЕЗУЛЬТАТ, а не про «подобається спілкуватися з Клієнтами».
ЩО МИ ПРОПОНУЄМО:Зарплата:
  • Базова ставка.
  • Відсоток від суми продажу (1-2% залежно від суми місячного виторгу - наші менеджери можуть продати на суму від 50 000 до 200 000 євро в місяць - чим вищий виторг, тим вищий відсоток).
  • Бонуси за перевиконання планів.
Умови:
  • Ви можете працювати віддалено. Якщо ви у Рівному, наш офіс чекає на вас!
  • Робочий графік: з 9 до 18, година обідньої перерви (довільно), субота та неділя - вихідні.
  • У нас немає чітко визначених кількості днів відпусток чи лікарняних. Ви захворіли? Лікуйтесь і з новими силами повертайтесь до роботи. Ви класно працюєте? Нам все одно тиждень чи два ваша відпустка і коли ви хочете її взяти, ваші результати говорять за вас!
  • Усі можливості для горизонтального та вертикального зростання усередині команди.
«Я НІЧОГО НЕ РОЗУМІЮ В ТИХ ВАШИХ ЧИЛЕРАХ…»Спокійно, ми з вами! Не святі глечики ліплять, ми всі теж колись були на вашому місці.Насамперед, у нас є:
  • повністю розписана система адаптації та правила, у яких чітко пояснено, хто наші клієнти, як відбувається процес, що ми купуємо, як ведемо перемовини, заповнюємо CRM, оцінюємо обладнання, наведені шаблони листів та повідомлень в LinkedIn для різних типів компаній, пояснення та скрипти телефонних дзвінків та зустрічей
  • відео-уроки, які записав СЕО компанії, де чітко розказано і показано принцип роботи чилера, їх види, компоненти тощо
  • відео-уроки про те, як побудувати ефективну роботу в LinkedIn
ЯКА МИ КОМАНДА?Класна! Ми любимо говорити, що EVROPROM змінює людей. Ви ніколи не будете такими, як були до нас: ви станете кращими. Бо ми - про людей. Про насолоду бачити, як вони зростають разом із нами!Ми багато подорожуємо, катаємося на лижах, ходимо в гори, дивимося фільми та багато іншого. Наші 10 років - це мільйон нереально крутих спогадів, які стали частиною наших життів. Так святкувати кожну перемогу, як ми, треба уміти! Уявіть, що у вас є шанс бути частиною цього нереального двіжу?!Якщо ви хочете дізнатися більше правд, пропоную поговорити будь-з-ким із нашої команди і поставити питання, які вас цікавлять. Це буде чесно!Якщо ви дочитали до кінця і думаєте: «Ого, оце вони круті, але і я не гірше», то я чекаю на ваше резюме!SCREW BUSINESS AS USUAL! LET'S DO IT TOGETHER!

Rabota

Схожі вакансії

  • Менеджер з продажу зі знанням англійської мови

    Graphium

    • Київ
    Опис вакансії Компанія Графіум (GRAPHIUM) У зв’язку з розширенням штату запрошуємо на роботу: МЕНЕДЖЕР С ПРОДАЖУ ЗА ТЕЛЕФОНОМ ЗІ ЗНАННЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Ми прогресивна мол…
    • 14 днів тому
  • Менеджер з продажу зі знанням англійської мови

    Remark studio

    • Київ
    Опис вакансії Компанія Remark Studio - Український виробник корпусних меблів преміум-сегменту запрошує досвідчених та енергійних спеціалістів для роботи в дружну та професійну ко…
    • 9 днів тому