Спеціаліст з підтримки CRM

Totis Pharma

  • Високий, Харківська Область
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 6 днів тому
Опис вакансіїTOTIS Pharma - один з провідних та надійних дистриб'юторів у сфері естетичної медицини з 2010 року. У портфелі компанії 20 преміум-брендів із США, Франції, Німеччини, Італії, Австрії, Іспанії, Швейцарії, Південної Кореї.Сьогодні компанія TOTIS Pharma представлена ​​у більш ніж 20 містах України, Польщі, Молдови, Чехії та Словаччини, де ми проводимо регулярні навчання для фахівців естетичної медицини - первинне навчання та підвищення кваліфікації.У зв'язку з розширенням потрібен спеціаліст з підтримки CRMРобота в TOTIS груп:
  • робота в стабільній компанії, що розвивається,
  • перспектива кар'єрного зростання.
  • система мотивації, яка передбачає постійне збільшення фонду оплати праці,
  • внутрішнє безкоштовне навчання
Основні завдання:
  • Ведення внутрішнього чату підтримки у Bitrix24: оперативна обробка звернень від менеджерів, допомога із замовленнями, акціями, картками товарів та іншими функціональними питаннями.
  • Обробка тікетів та завдань від менеджерів.
  • Підтримання бази знань в актуальному стані: написання та оновлення користувацьких інструкцій, підготовка візуальних матеріалів.
  • Збір і аналіз статистики звернень: класифікація, виявлення повторюваних проблем, підготовка пропозицій з оптимізації.
  • Публікація новин про релізи, зміни в системі та інструкцій щодо роботи з оновленим функціоналом.
  • Ініціювання та реалізація покращень процесів підтримки: розробка навчальних матеріалів, автоматизація типових сценаріїв, проведення внутрішніх тренінгів.
Кого ми шукаємо:
  • Спеціаліста, орієнтованого на користувача та здатного мислити з позиції клієнта.
  • Системного, уважного й наполегливого у досягненні результату.
  • Того, хто знаходить нестандартні рішення без очікування готових інструкцій.
  • Здатного розбиратися у складних ситуаціях та пропонувати практичні рішення.
  • Грамотного у письмовій та усній комунікації.
  • Ініціативного та самостійного у своїй зоні відповідальності.
Вимоги до кандидата:Обов'язкові:Досвід роботи у технічній підтримці CRM-систем від 1,5 років.Знання та впевнене використання інструментів CRM: чат, задачі, автоматизація, база знань.Уміння ефективно взаємодіяти з внутрішніми користувачами.Швидкий аналіз звернень, виявлення першопричин і пошук рішень.Навички ведення бази знань: написання та структурування інструкцій, створення супровідних матеріалів.Аналітичне мислення: збір даних, виявлення тенденцій, систематизація проблем.Ініціативність і високий рівень самостійності.Грамотність, структуроване мислення, здатність доносити інформацію зрозуміло.Навички пріоритизації завдань і тайм-менеджменту.Буде перевагою:Розуміння логіки бізнес-процесів у CRM та життєвого циклу розробки.Досвід формування технічних завдань для доопрацювань.Базове розуміння API, вебхуків, знання PHP або JavaScript на базовому рівні.Досвід роботи з тікетними системами та у проєктному середовищі.Навички підготовки баг-репортів, побудови блок-схем, збору та аналізу відгуків користувачів.Знання англійської мови на рівні B1.Участь у розвитку внутрішньої служби підтримки та навчанні користувачів. Умови роботи: Мотивуюча система оплати праці та її своєчасна виплата. Знижка співробітникам на продукцію компанії Приємні подарунки на день народження Графік роботи пн. - пят. з 9:00 до 18:00 Оплачувана відпустка, лікарняний Цікавить вакансія? Надсилай своє резюме з бажаним рівнем зарабітньої плати. Більше про компанію можна дізнатися на сайті: або у наших соц. мережахВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 250-1000 співробітників

work.ua

Схожі вакансії

  • Спеціаліст з розвитку франшизи

    Євро-Комерс, ТзОВ

    • Високий, Харківська Область
    Вакансія: Спеціаліст з розвитку франшизи Ми розширюємо франчайзингову мережу та шукаємо ініціативного спеціаліста, який візьме участь у масштабуванні бренду через ефективне залуч…
    • 2 дні тому
  • Спеціаліст з розвитку франшизи

    Євро-Комерс

    • Високий, Харківська Область
    Опис вакансії Вакансія: Спеціаліст з розвитку франшизи Ми розширюємо франчайзингову мережу та шукаємо ініціативного спеціаліста, який візьме участь у масштабуванні бренду через…
    • 2 дні тому
  • Спеціаліст по роботі з клієнтами (Bulgarian)

    Evoplay

    • Високий, Харківська Область
    Опис вакансії EvoPlay - міжнародна IT компанія, провідний розробник програмних продуктів та комплексних рішень для ігрової індустрії. У зв'язку з розширенням компанії у нас відкр…
    • 21 день тому