
Фахівець з підтримки та розвитку CRM-системи (бізнес-аналітик)
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Умови для розвитку професійних навичок
- Гнучкий графік та комфортні умови роботи
- Професійний розвиток
- Роботу в команді професіоналів та однодумців
- Дружню атмосферу
- Підтримка впровадження та розвиток CRM-системи
- Збір і аналіз зворотного зв'язку від користувачів, постановка завдань підряднику, контроль виконання доопрацювань
- Підготовка звітів для донорів та керівництва, аналіз результатів діяльності фонду
- Планування та організація процедур перевірки і корекції даних
- Навчання та супровід адміністраторів CRM
- Інтеграція CRM з іншими системами (дашборди PowerBI, KoBo, Google Sheets тощо)
- Створення інструкцій, презентацій та баз знань для працівників
- Розробка плану розвитку системи та оптимізація процесів обміну інформацією
- Вища освіта.
- Досвід роботи в інформаційно-аналітичній сфері або гуманітарних організаціях (необхідний досвід в обробці даних, підготовці аналітичних звітів).
- Робота з сучасними CRM-рішеннями та аналітичними інструментами (PowerBI, KoBo, Google Sheets, Excel)
- Знання англійської мови.
- Аналітичні здібності, вміння обробляти великі обсяги інформації та виявляти ключові тенденції.
- Вміння працювати в команді та координувати взаємодію між різними підрозділами фонду.
Rabota