Опис вакансіїВакансія: Адміністратор сервісного центру в мережу магазинів «АС-інструмент»Ми шукаємо відповідальну та комунікабельну людину на посаду адміністратора сервісного центру. Основні обов'язки включають продаж запчастин, прийом і обробку заявок на ремонт інструментів, взаємодію з клієнтами та майстрами, контроль над термінами та якістю виконання робіт.Вимоги:
Бажання працювати та навчатись.
Вміння ефективно комунікувати з людьми.
Орієнтація на результат та вміння працювати в команді.
Ми готові взяти на роботу кандидатів без досвіду та освіти, але з бажанням вчитися та розвиватися. Надаємо можливість кар'єрного зростання та навчання.Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та розвиватися разом з нами, надсилайте ваше резюме.Долучайтесь до нас і допоможіть нашим клієнтам отримати якісний сервіс та задоволення від наших послуг!ВідгукнутисяРоздрібна торгівля, 10-50 співробітників