Ми пропонуємо:Комфортний сучасний офіс у передмісті Києва;Стабільну виплату зарплати 2 рази на місяць;Молодий та дружній колектив;Можливість професійного росту та навчання;Корпоративний чай/кава, підтримка керівництва.Графік роботи: Пн-Пт, 9:00-18:00Заробітна плата: 19 000-23 000 грн (за результатами співбесіди)Обов'язки:Організація роботи приймальні та ведення діловодства;Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією (електронною та паперовою);Прийом телефонних дзвінків, листування з клієнтами та партнерами;Координація графіка керівника (зустрічі, наради, відрядження);Зустріч відвідувачів, забезпечення їх комфортного перебування в офісі;Контроль наявності офісних матеріалів та їх закупівля;Виконання адміністративних доручень керівника.Вимоги:Вища або середня спеціальна освіта;Вільне володіння українською мовою, грамотність;Впевнений користувач ПК (MS Office, Google Workspace, електронна пошта);Відповідальність, організованість, комунікабельність;Вміння працювати з великою кількістю інформації.