Оператор call-центра

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 16 днів тому
Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.Українська - вільноВакансію зараз переглядають 4 шукача. Відгукніться першим!Знання законодавства України Комунікабельність Відповідальність Активність Здатність до навчання Пунктуальність Грамотна усна та письмова мова Ввічливість ДоброзичливістьОпис вакансіїМаєте, відповідний досвід і бажаєте допомагати людям в потребі? Приєднуйтеся до нашої професійної команди міжнародного благодійного фонду «Карітас - Спес» в Україні. Наша діяльність спрямована на: подолання бідності, встановлення справедливості та відновлення гідності людини.Чекаємо на Ваше резюме!Нам потрібен - оператор гарячої лінії.Наші вимоги:
  • вища освіта;
  • бажано мати досвід роботи в кол-центрі;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вміння чітко і грамотно говорити;
  • ввічливість та приязність;
  • відповідальність, пунктуальність;
  • здатність швидко вчитися та швидко працювати;
  • вміння працювати в команді;
  • комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми.
Обов'язки (включають, але не обмежують):
  • здійснювати комунікацію з бенефіціарами використовуючи телефонію;
  • фіксувати звернення та заповнювати всі необхідні дані відповідно до інструкцій;
  • займатися координацією заявок та передачею їх виконавцям.
Надсилаючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних, для цілей, необхідних для процесу набору персоналу, в рамках чинного законодавства України.Шановні кандидати!
  • зверніть увагу - процедури найму «Карітас-Спес Україна» відображають наше зобов'язання захистити дітей і вразливих дорослих, а також персонал від жорстокого поводження та експлуатації;
  • організація «Карітас-Спес Україна» вимагає від своїх співробітників ставитися до всіх людей з гідністю та повагою, активно запобігати переслідуванням, жорстокому поводженню, експлуатації, торгівлі людьми скрізь і завжди»;
  • надсилаючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних, для цілей, необхідних для процесу набору персоналу, в рамках чинного законодавства України;
  • термін розгляду надісланого резюме - від 3 до 7 робочих днів. Відсутність відповіді протягом цього часу означає, що на жаль, на сьогоднішній день ми не готові вам запропонувати цю вакантну позицію.

work.ua

Схожі вакансії

  • Оператор call-центра

    Savplex-group / Прокопчук А.О., ФОП

    • Київ
    Кращий оператор call-центра, шукаємо саме тебе! Компанія з 10-річним досвідом роботи в просторах України запрошує цілеспрямованих операторів call-центра - з бажанням розвиватися …
    • 20 днів тому
  • Оператор call-центра

    • Київ
    • 15 000-25 000 грн. за місяць
    Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії. Повна зайнятість. Досвід роботи від 2 років. Середня спеціальна освіта. Українська - просунутий …
    • 10 днів тому
  • Оператор call-центра

    • Київ
    • 22 000-25 000 грн. за місяць
    Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії. Повна зайнятість, неповна зайнятість. Вакансію зараз переглядають 2 шукача. Відгукніться першим! …
    • 12 днів тому