Оператор call-центра
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- вища освіта;
- бажано мати досвід роботи в кол-центрі;
- вільне володіння державною мовою;
- вміння чітко і грамотно говорити;
- ввічливість та приязність;
- відповідальність, пунктуальність;
- здатність швидко вчитися та швидко працювати;
- вміння працювати в команді;
- комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми.
- здійснювати комунікацію з бенефіціарами використовуючи телефонію;
- фіксувати звернення та заповнювати всі необхідні дані відповідно до інструкцій;
- займатися координацією заявок та передачею їх виконавцям.
- зверніть увагу - процедури найму «Карітас-Спес Україна» відображають наше зобов'язання захистити дітей і вразливих дорослих, а також персонал від жорстокого поводження та експлуатації;
- організація «Карітас-Спес Україна» вимагає від своїх співробітників ставитися до всіх людей з гідністю та повагою, активно запобігати переслідуванням, жорстокому поводженню, експлуатації, торгівлі людьми скрізь і завжди»;
- надсилаючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних, для цілей, необхідних для процесу набору персоналу, в рамках чинного законодавства України;
- термін розгляду надісланого резюме - від 3 до 7 робочих днів. Відсутність відповіді протягом цього часу означає, що на жаль, на сьогоднішній день ми не готові вам запропонувати цю вакантну позицію.
work.ua