Client Service Representative | Laba Group

Laba

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 30 днів тому
  • Подавайте заявку легко
Ринок EdTech — це простір game-changer можливостей і перспектив. До 2025 року його світовий обсяг становитиме понад $400 мільярдів.Команда Laba Group — першопрохідці EdTech-сфери у Східній Європі, заряджені ідеєю перевернути систему online-освіти та вивести її на новий рівень.Коротко про нас:
  • у 2015 році стартували перший майстер-клас у Києві, що виріс у бізнес-школу Laba
  • у 2019 році відкрили школу для креативників SKVOT
  • у 2020 році відкрили офіси у 5 країнах Європи та robot_dreams — школу з програмування, аналітики та data science
  • лідируємо на ринку онлайн-освіти у Східній Європі
  • запустили 568+ курсів і навчили 115 000+ студентів із понад 50 країн
  • серед викладачів — спеціалісти Google, Microsoft, Netflix та Nike
  • до 2025 року стаємо EdTech-Unicorn 🦄
Щоб й надалі перемагати, нам потрібна команда з найкращих. Тому зараз у пошуку Client Service Representative, який/яка підсилить команду на спільному шляху до амбітних цілей.RequirementsЯк частина команди, ти:
  • будеш спілкуватись зі студентами і допомагати їм у вирішенні питань, пов’язаних із навчанням (питання по курсу та його наповненню, по роботі з особистим кабінетом, тощо);
  • досягати поставлених цілей та KPIs;
  • збирати та агрегувати зворотний зв’язок від клієнтів для відділу продакшену;
  • вирішувати різні складні кейси під час навчання студентів.
Skill pack для якісного виконання завдань:
  • маєш досвід роботи у продажах або у клієнтській підтримці від 6 місяців;
  • розмовляєш українською мовою;
  • добре розвинені комунікейшен скілз;
  • вмієш слухати та задавати багато запитань;
  • не лякаєшся KPI та готовий/-ва кайфувати від результатів разом із нами;
  • самомотивуєшся та самостійно менеджериш свій робочий час;
  • кайфуєш від позитивних відгуків студентів.
BenefitsПро наш offer list:
  • робота в офісі на Подолі у Києві, щоби ловити круті інсайти під час розмов із колегами;
  • графік з 9.00-18.00;
  • компенсацію 50% на освіту поза курсами компанії, спорт і заняття англійською – розвиток важливий у будь-якому напрямку, якщо він драйвить на досягнення результату;
  • безоплатний доступ до усіх курсів Laba Group;
  • безлімітну відпустку за 6 місяців після початку роботи;
  • вето на посередність: ділися своїми ідеями — й ми разом обдумаємо, як їх реалізувати;
  • співпраця з колегами з різних країн;
  • безмежні можливості кар’єрного та професійного розвитку;
  • $500 на MacBook за рік роботи;
  • участь у революції в глобальній освіті.
Наш рекрутинговий процес: скрін твого профілю→ інтерв'ю з рекрутером → тестове → інтерв'ю з Head of Customer Experience & Client Service → фінальне рішення.Відчуваєш метч?Заповнюй форму й долучайся 😉

Laba

Схожі вакансії

  • Customer service representative

    • Київ
    Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії. Повна зайнятість. Також готові взяти студента. Вакансію зараз переглядає 1 шукач. Відгукніться пер…
    • 8 днів тому
  • Client Service Representative до Laba

    Laba

    • Київ
    Ринок EdTech - це простір game-changer можливостей і перспектив. До 2025 року його світовий обсяг становитиме понад $400 мільярдів. Команда Laba Group - першопрохідці EdTech-сфер…
    • 28 днів тому
  • Client service representative

    Smart Solutions

    • Київ
    Міжнародна компанія у сфері цифрових технологій у пошуку Client service representative. Обов'язки: Надавати підтримку в управлінні проектами клієнтам. Координація безпосереднь…
    • 29 днів тому