Фахівець з публічних закупівель

Експертус, цифрове видавництво

  • Українка, Київська Область
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 11 днів тому
Опис вакансіїПривіт! 👋Ми - Цифрове видавництво Експертус, український видавець програмних продуктів та спеціалізованих видань для бухгалтерів, кадровиків, освітян, медиків, фахівців з охорони праці та держзакупівель.Наша справа - інформаційна підтримка професіоналів. Ми випускаємо спеціалізовані журнали (у друкованому та електронному вигляді), експертно-правові системи та програми, проводимо семінари та курси підвищення кваліфікації.Детальніше про нас:І все це робить команда з понад 400 талановитих та професійних людей, яких можеш підсилити саме ти, адже ми шукаємо Фахівцяз публічних закупівель ✨Наш кандидат:
  • Вміє пріоритезувати задачі та прагне досягати результату;
  • Має відмінну письмову грамотність і здатність чітко та зрозуміло викласти свої думки;
  • Вміє будувати ефективну комунікацію та працювати в команді;
  • Швидко навчається та прагне до розвитку;
  • Помічає навіть незначні деталі та розуміє їх важливість;
  • Має стабільний доступ до інтернету, незалежно від наявності електропостачання.
Для досягнення результатів, тобі знадобляться:
  • Вища освіта у сфері економіки або права;
  • Обов'язковий досвід роботи у сфері закупівель від 3-ох років;
  • Досвід підготовки статей або консультаційних матеріалів з публічних закупівель (буде перевагою);
  • Впевнене володіння ПК: MS Office (Word, Excel), Outlook Express.
Задачі, над якими треба буде працювати:
  • Підготовка аналітичних матеріалів (статей, коментарів) з питань публічних закупівель;
  • Відстеження змін у законодавстві та роз'яснення їх застосування для уповноважених осіб з публічних закупівель;
  • Підготовка письмових відповідей на індивідуальні робочі запити клієнтів;
  • Наповнення системи «Експертус Держзакупівлі» новими робочими ситуаціями;
  • Актуалізація існуючих консультацій відповідно до законодавчих змін;
  • Складання зразків документів;
  • Надання консультацій клієнтам в онлайн-чаті.
Ми пропонуємо:
  • Офіційні відносини із соціальними гарантіями (оплата лікарняних, відпусток тощо);
  • Зручний формат роботи на вибір: дистанційно або в сучасному офісі біля ст. м. Контрактова площа;
  • Графік роботи: з 09:00 до 18:00, з понеділка по п'ятницю;
  • 18 робочих днів оплачуваної відпустки;
  • Корпоративну бібліотеку;
  • Корпоративне навчання та можливості для професійного розвитку;
  • Забезпечення безперебійної роботи офісу завдяки наявності генератора;
  • Чіткий план адаптації та підтримку наставника;
  • Дружню команду, в якій панує атмосфера поваги та взаємодопомоги;
  • Роботу в стабільній компанії, яка успішно працює на ринку понад 20 років.
Етапи відбору:
  • Знайомство;
  • Виконання невеликого тестового завдання;
  • Фінальна зустріч.
Надсилай своє CVта приєднуйся до нашої команди! 😊ВідгукнутисяЗМІ, медіа, 250-1000 співробітників

work.ua

Схожі вакансії

  • Фахівець з координації та документообігу

    OKKO Group

    • Українка, Київська Область
    Опис вакансії Працюєш ти - працює країна. Твоя робота має значення! Долучайся до команди ОККО, формуймо надійний тил нашої країни разом! Шукаємо Фахівець з координації та докум…
    • 7 днів тому
  • Фахівець з підбору автозапчастин (з навчанням)

    Dok.ua

    • Українка, Київська Область
    Опис вакансії dok.ua - лідер онлайн-ринку автозапчастин - розширює команду МЕНЕДЖЕРІВ З ПІДБОРУ АВТОЗАПЧАСТИН. Вакансія для тих, хто знає авто зсередини 100% дистанційка На…
    • 11 годин тому
  • Фахівець з обробки звернень клієнтів

    Kasta

    • Українка, Київська Область
    Опис вакансії Kasta - це інноваційна мультикатегорійна e-commerce платформа в Україні. Уже 14 років ми відкриваємо українцям найкращі міжнародні та локальні бренди, доводячи, що …
    • 1 день тому