Асистент комерційного відділу

Med-Magazin.ua

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 22 дні тому
Опис вакансіїШукаємо офіс-менеджера в компанію - лідера у сфері протезно-ортопедичних продуктів. В Україні працюємо з 1997 року, маємо власну протезно-ортопедичну майстерню та склад у Києві.Наша місія - допомагати людям відновлювати рухливість і якість життя завдяки інноваційним рішенням.Зона відповідальності на цій посаді:Організація роботи офісу: замовлення канцелярії, господарських товарів, контроль за порядкомАдміністративна підтримка директора та команди (прийом дзвінків, вхідна/вихідна кореспонденція, запис на зустрічіПервинне оформлення замовлень у системі.Передача замовлень на відвантаження та контроль базових статусів.Контроль оплат/повернень по замовленнях.Підготовка та оформлення документів (рахунки, акти, накладні, договори - спільно з бухгалтерією)Прийом відвідувачів і клієнтів, координація зустрічейВзаємодія з кур'єрськими та транспортними службамиВедення внутрішніх баз даних, оновлення інформації в обліковій системіПідтримка внутрішньої комунікації між відділамиДопомога у проведенні заходів, семінарів, презентаційНаші очікування:Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року (офіс-менеджер, адміністратор, секретар)Впевнений користувач ПК (Word, Excel, електронна пошта, базові CRM/1С - буде плюсом)Грамотна усна та письмова українська, базовий рівень англійської - бажаноОрганізованість, ввічливість, уважність до деталейВміння швидко орієнтуватися в задачах та пріоритетахМи пропонуємо:Офіційне працевлаштування та стабільну роботу в міжнародній компанії з сильною репутацієюКомфортний офіс і дружню командуГрафік роботи: пн-пт, 09:00−18:00Конкурентну заробітну плату (обговорюється на співбесіді)Можливість професійного розвиткВідгукнутисяРоздрібна торгівля, 50-250 співробітників

work.ua