Оператор call-центру

Intelekt

  • Чернівці
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 6 днів тому
Опис вакансіїЯкщо Ви готові працювати в нашій команді прошу звертайтеся за телефоном або прикріпіть своє резюме до даної вакансії.Основні вимоги:
  • стресостійкість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, цілеспрямованість,
  • доброзичливість в спілкуванні з клієнтом,
  • бажання навчитись новому,
  • бути впевненим користувачем ПК.
Умови роботи: Позмінно (денні і нічні зміни)Обов'язки:
  • Приймати вхідні дзвінки від абонентів.
  • Спілкування з абонентами компанії в текстовому режимі: Telegram, info.intelekt, Viber.
ВідгукнутисяТелекомунікації, зв'язок, 10-50 співробітників

work.ua

Схожі вакансії

  • Оператор call-центру

    Лангейт, ТОВ

    • Чернівці
    Опис вакансії У зв’язку із розширенням штату ми в пошуках у свою команду оператора call-центра. Що потрібно: допомагати у телефонному режимі нашим абонентам з вирішенням орган…
    • 14 днів тому
  • Оператор call центру

    Доставка шашлику No1

    • Чернівці
    • 10 000-13 000 грн. за місяць
    Оператор доставки комплексних обідів Формат: часткова зайнятість Графік: щодня з 9:30 до 14:30, вихідний неділя Оплата: 10-13 тис. в місяць Обов?язки: Відповідати на дзвін…
    • 28 днів тому
  • Менеджер підтримки call-центру інтернет-магазину

    MTA, мережа магазинів цифрової техніки

    • Чернівці
    Опис вакансії Головний акцент у роботі Менеджера підтримки - це консультація та інформування клієнтів щодо їх замовлень. Максимально проста посада у навчанні, швидка до опануванн…
    • 8 днів тому