
Спеціаліст з адміністративної роботи та підтримки клієнтів
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Документально-операційний супровід продажів (допомога в підготовці тендерної документації, розрахунків/калькуляцій по проєктам, заповнення драфтів договорів).
- Контроль надсилання, отримання та зберігання клієнтських документів.
- Ведення бази/архіва клієнтських договорів.
- Робота з сайтом компанії: внесення/оновлення інформації по вакансіям та новинам компанії, комунікація з провайдером щодо внесення змін/доповнення сайту.
- Супровід та координація власного портфеля проєктів:
- Побудова стійких та довгострокових партнерських відносин із клієнтами власного портфеля.
- Досвід роботи з виконанням аналогічних обов'язків від 1-го року.
- Здатність швидко навчатися, відповідальність, організованість, уважність до деталей.
- Впевнений користувач MS Office (Excel, Word, PP).
- Рівень англійської - UpperIntermediate (B2).
- Орієнтація на результат.
- Офіційне працевлаштування з першого робочого дня.
- Дохід: ставка + бонуси.
- Графік роботи з 9.00 до 18.00, пн.-пт.
- Гібридний формат роботи.
- Медичне страхування.
- Відпустка 24+4 к.д.
- Офіс поруч з м. «Площа Українських Героїв».
- Навчання та професійний розвиток.
work.ua