Адміністратор барбершопу

Velare

  • Одеса
  • 14 000-17 000 грн. за місяць
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 2 дні тому
Опис вакансіїАдміністраторОпис роботи:Барбершоп шукає відповідального адміністратора для забезпечення ефективної роботи закладу, підтримки комфорту клієнтів та підтримки внутрішніх процесів.Обов'язки:
  • Привітання клієнтів та допомога при записі/реєстрації;
  • Управління дзвінками, відповіді на запити, бронювання;
  • Координація графіків працівників;
  • Підтримка порядку у приміщенні, контроль запасів, ведення документації;
  • Співпраця з менеджментом для покращення клієнтського сервісу.
Вимоги:
  • Комунікабельність, стресостійкість, охайність;
  • Досвід адміністрування або роботи з клієнтами вітається;
  • Базовий рівень комп'ютерної грамотності (робота з CRM, Excel);
  • Бажано - англійська мова або досвід роботи з CRM/софтом (опційно);
  • Навички організації робочого простору, відповідальність.
Умови:
  • Повна або часткова зайнятість; можливо гнучкий графік;
  • Офіс/ресепшн у барбершопі;
  • Оплата: фіксований оклад з можливістю премій за результативність;
  • Підтримка та навчання на місці.
Контакт:Назар,@nazar_velare_od телеграмМісце роботи: ОдесаВідгукнутисяКраса, фітнес, спорт, менше 10 співробітників

work.ua

Схожі вакансії

  • Адміністратор

    Тюпіков Євген Євгенович

    • Одеса
    Опис вакансії Вакансія: Адміністратор медичної клініки Місце роботи: стоматологічна клініка «Никадент» у місті Одеса Вимоги: Середня освіта Впевнене користування ПК Відмі…
    • 11 годин тому
  • Адміністратор, Офіс-менеджер

    Евротрансстрой

    • Одеса
    Вакансія: Адміністратор-офіс-менеджер, помічник керівника Ми, будівельна компанія «ЕВРОТРАНССТРОЙ, ЧП», шукаємо в команду відповідального та організованого співробітника, який ст…
    • 11 годин тому
  • Адміністратор медичного центру

    Серденько, медичний центр

    • Одеса
    Опис вакансії Вимоги: комунікабельність, доброзичливість, володіння ПК. Умови роботи: медичний центр, графік обговорюється на співбесіді. Обов'язки: адміністратор рецепціі, …
    • 11 годин тому