Deputy CFO з фінансового контролю

KNESS Group

  • Вінниця
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 16 годин тому
Опис вакансіїKNESS Group міжнародна група компаній, яка вже більше 15 років на ринку електроенергетики розробляє технології та втілює проекти відновлюваної і традиційної енергетики.KNESSteam команда яскравих особистостей, які наповнюють життя довкола теплом та світлом, створюючи енергетику майбутнього.Ми запрошуємо в нашу інноваційну команду Фінансового контролера!Наш ідеальний кандидат має знання та успішний досвід:
  • Повну вищу освіту з фінансового, економічного або бухгалтерського напряму.
  • Має не менше 3−5 років у фінансовому контролінгу, аудиті та плануванні.
  • Досвід управління фінансами груп компаній, включно з закордонними активами, підготовки консолідованої фінансової звітності та контролю обігового капіталу.
  • Досвід взаємодії з аудиторами, податковими консультантами та банківськими установами для забезпечення відповідності фінансових процесів законодавству та корпоративним стандартам.
  • Готовий працювати в швидкому бізнес-середовищі та бути trusted advisor для CFO.
  • Вітається досвід автоматизації процесів фінансового контролю.
  • Має сильні аналітичні та стратегічні навички.
Ми маємо наступне бачення по відповідальності посади:
  • Розробки та актуалізації бізнес-планів та бюджетів: збір і консолідацію пропозицій підрозділів; підготовку прогнозних фінансових моделей; підготовку матеріалів для затвердження фінансовим директором.
  • Контроль виконання фінансових планів: регулярний аналіз план/факт показників; проведення факторного аналізу відхилень; розробку пропозицій щодо коригувальних дій.
  • Моніторинг обігового капіталу та витрат: моніторинг дебіторської та кредиторської заборгованості; виявлення ризиків ліквідності; розробку пропозицій щодо оптимізації структури обігового капіталу.
  • Управління грошовими потоками: перевірку відповідності витрат затвердженим бюджетам; попередній контроль значних платежів; оптимізація структури капіталу, Cash Flow та бізнес-процесів.
  • Дотримання вимог трансфертного ціноутворення: підготовку та ведення документації з ТЦУ; участь у перевірках та консультаціях з аудиторами й податковими консультантами.
  • Своєчасного формування консолідованої управлінської звітності.
  • Впровадження інструментів автоматизації звітності
  • Підвищення точності, швидкості та прозорості фінансового аналізу.
Ми пропонуємо:
  • роботу в успішній Компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників
  • цікаві проекти в інших країнах
  • стати частиною команди, яка створює інновації в найактуальніший галузі
  • офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України
  • конкурентний компенсаційний пакет
  • сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку
  • перспективу професійного розвитку
МИ ВІДКРИВАЄМО МОЖЛИВОСТІ !ВідгукнутисяЕнергетика, більше 1000 співробітників

work.ua