
Спеціаліст з преміум-обслуговування
- Запоріжжя
- Постійна
- Повна зайнятість
- Залучення та індивідуальне обслуговування Premium-клієнтів
- Збільшення клієнтської бази Premium-клієнтів
- Проведення зустрічей з Premium-клієнтами
- Виконання встановлених KPI
- Залучення на кредитування (кредитні ліміти, авто в кредит, іпотека)
- Здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку
- Виконання доручень клієнтів в онлайн-чаті 24/7
- Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів
- Вища освіта (економіка, менеджмент, фінанси, банківська справа)
- Розуміння специфіки ринку, роботи й умов обслуговування Premium-клієнтів
- Навички проведення презентацій та роботи із запереченнями
- Знання законодавства та нормативно-правових актів у сфері банківської діяльності
- Знання та навички культури спілкування
- Впевнений користувач ПК (планшет), Google-сервісів (таблиці, документи, пошта, календар тощо)
- Наявність компетенцій: фокус на клієнті, прозорість та довіра, відповідальність, робота в команді, інноваційність, ефективна комунікація, побудова відносин, стресостійкість
- Вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою)
- Досвід ведення успішних переговорів на рівні Premium-клієнтів
- Знання продуктів, послуг та сервісів банку в частині продажів та обслуговування Premium-клієнтів
- Знання англійської мови на рівні Pre-intermediate (А2)
- Роботу в найбільшому та інноваційному банку України
- Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки
- Конкурентну заробітну плату
- Медичне страхування та корпоративний мобільний зв'язок
- Корпоративне навчання
- Сучасний комфортний офіс
- Цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток
- Дружній професійний колектив та сильну команду
work.ua