Data Analyst (Marketing)

Reface

  • Україна
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 24 дні тому
Reface шукає Data Analyst в Маркетинг команду
Якщо ти вмієш у аналітику — ми нетерпляче чекаємо на твоє резюме!Про нас:Reface — українська мультипродуктова компанія.
Більше 5 років будуємо консюмерські продукти навколо AI.
Зараз у нас 7 AI-native продуктів в портфоліо і ще 3 в розробці. Ми віримо, що AI змінить світ на краще. Або знищить людство.А поки цього не сталося, ми хочемо потягати ситих корпоративних котів за вуса і почеленджити зрілі індустрії зухвалими AI-продуктами.
У нас комфортно працювати і божевільним вченим, і творчим людям. Досліджуємо вдумливо, тестуємо хутко, деліверимо швидко. Кайфуємо від цього вайбу.Про тебе:
  • працюєш із аналітикою мобільних застосунків та web-продуктами
  • маєш практичний досвід використання SQL, Python та відповідних бібліотек для аналізу даних, а також володієш GA, Amplitude, AppsFlyer тощо
  • гуру в Tableau, Power BI або аналогічних інструментах і вмієш створювати рішення для ефективного аналізу метрик
  • працюєш із Git та не ставиш собі питання “навіщо ускладнювати життя версіонуванням”
  • умієш пояснити складні концепції простими словами
Буде плюсом, якщо:
  • знаєш, як працює SKAdNetwork 4.0 та що нам принесе Google Privacy Sandbox
  • будував (-ла) прогнозні моделі та ETL-пайплайни (AirFlow, DBT/DataForm, тощо)
  • маєш досвід із Google Cloud (BigQuery, Storage, Pub/Sub, Functions, тощо) та відповідними API
Ми очікуємо, що ти будеш:
  • більшість часу ти будешь працювати з Web та Web2App напрямами, а також UA задачами по мобільним застосункам компанії
  • відстежувати метрики, знаходити точки зростання і ботлнеки
  • зможеш і будеш автоматизувати моніторинг та алертинг метрик, рутинні задачі та процеси
  • проєктувати, сетапити та аналізувати A/B тести
  • проводити докладний пост-аналіз нового функціоналу та аналізувати поведінку користувачів за запитом команди
  • перетворювати множини метрик, складні бізнес-правила та структури даних у зрозумілі аналітичні звіти та візуалізації
  • покращувати наявну систему відстеження аналітики та проєктувати нові події та вимоги до збору даних
  • втілювати свої найсміливіші ідеї у життя, ми завжди відкриті до інновацій
Твоя майбутня команда:
  • у команді 4 аналітики, котрі відповідають за свій напрям. рівень команди Middle&Senior, але ми не зловживаємо тайтлами
  • мікроменеджмент не практикуємо: нема ані часу, ані бажання
Процес інтервʼю:
✔ дзвінок-знайомство з рекрутеркою → ✔ інтервʼю з командою → ✔ тестове завдання (опціонально) → ✔ фінальне інтервʼю → ✔ офферЗнайомся з нами:
: більше про компанію та наші продукти
: залаштунки життя RefaciansНе вагайся — надсилай резюме!

Reface

Схожі вакансії

  • Data Analyst (Marketing) (Boosters)

    Genesis Tech

    • Україна
    - це українська продуктова компанія. Ми створюємо продукти в сферах EdTech та life-improvement, які несуть цінність для 20 мільйонів людей в усьому світі. Наші додатки регулярно по…
    • 2 місяці тому
  • Data analyst (Marketing)

    BNP Paribas

    • Київ
    ПРО НАС UKRSIBBANK BNP Paribas Group - один з найбільших універсальних банків України. Ми стабільний партнер, який пропонує сучасний та надійний банкінг за підтримки провідної єв…
    • 19 днів тому
  • Data Analyst (Marketing)

    • Київ
    Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії. Повна зайнятість, неповна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта. Вакансію зараз перегл…
    • 13 днів тому