Event-менеджер (організація заходів і контенту)

DMark

  • Одеса
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 16 днів тому
Агентство DMark.pro - команда професіоналів інтернет-маркетингу, яка вже більш ніж 7 років допомагає бізнесам зростати в онлайн-просторі.Шукаємо фахівця з організації заходів (event manager), який також вміє працювати з контентом в соцмережах. Чекаємо в нашому колективі, якщо ви налаштовані професійно розвиватися та досягати мети разом з нами. Розглядаємо кандидатів від 21 року.Місце роботи: офіс у м. Одеса.Обов'язки
  • Планування та координація різноманітних заходів: від дитячих майстер-класів, екскурсій та фестивалів до партнерських зустрічей та блогерських заходів.
  • Розробка ідей і сценаріїв подій.
  • Пошук локацій, підрядників, партнерів (спікер, фотограф, інші фахівці та бізнеси), спонсорів - взаємодія.
  • Технічний супровід івентів: перевірка наявності та справності необхідних реквізитів, купівля та/або оренда того, чого бракує (наприклад, техніки).
  • Складання ТЗ і контроль створення банерів, флаєрів тощо дизайнерами та виконавцями.
  • Створення цікавого і привабливого контенту для просування заходів у соціальних мережах (анонси, запрошення, пости, статті).
  • Робота з соціальними мережами.
  • Координація роботи команди на місці проведення заходу.
  • Пошук і комунікація з учасниками (блогери / лідери думок / інфлюенсери).
  • Контроль бюджетів, аналіз і підготовка звітів пов'язаних із заходами.
Вимоги до кандидата
  • Навички комунікації та презентації.
  • Навички SMM
  • Креативність, організованість та відповідальність.
  • Уміння планувати графік.
  • Навички копірайту та вміння створювати контент, що «продає».
  • Бажання працювати в динамічному середовищі інтернет-маркетингу.
  • Просунуте розуміння PR-процесів.
  • Наявність своєї бази зв'язків і досвід роботи Event-менеджером буде плюсом.
Вітається уважність до деталей, звичка доводити розпочате до кінця. Дуже НЕ вітається - зривати дедлайни.Ми пропонуємо
  • Стандартний п'ятиденний робочий графік з 9.00 до 18.00, може бути гнучкий за домовленістю, а також може змінюватися відповідно до вимог проведення заходів.
  • Формат роботи - гібридний (офіс + віддалено + виїзди на заходи).
  • Конкурентну зарплату, залежно від рівня Ваших знань і премії за досягнуті результати. Динамічне підвищення ЗП.
  • Передбачено стажування, оплачуваний випробувальний термін, період і оклад якого визначається за підсумками співбесіди.
  • Цікаві завдання і навчання всього, що знадобиться для роботи.
  • Перспективи кар'єрного та професійного зростання.
Якщо відчуваєте, що це про вас - надсилайте резюме та портфоліо!Вказуйте в контактах свій Telegram для попередньої співбесіди.Для швидкої комунікації та за додатковою інформацією звертайтеся в Telegram: .

Rabota

Схожі вакансії

  • Асистент менеджера з продажу (міжнародна логістика)

    ЛДТ Логістик

    • Одеса
    Опис вакансії Транспортна компанія «ЛДТ ЛОГІСТИК» шукає в команду уважого та кмітливого спеціаліста на посаду «Асистента менеджер з продажу логістичних послуг (контейнерні переве…
    • 14 годин тому
  • Адміністратор, Офіс-менеджер

    Евротрансстрой

    • Одеса
    Вакансія: Адміністратор-офіс-менеджер, помічник керівника Ми, будівельна компанія «ЕВРОТРАНССТРОЙ, ЧП», шукаємо в команду відповідального та організованого співробітника, який ст…
    • 14 годин тому
  • Менеджер з підбору персоналу

    Копійка, торгова мережа

    • Одеса
    Опис вакансії Менеджер з підбору та адаптації персоналу 📍 Локація: офіс в м.Одеса (Центр міста) ⏰ Графік роботи: Понеділок-п'ятниця з 9:00 до 18:00 💼 Мережа магазинів ТМ …
    • 14 годин тому