Менеджер з продажу

  • Зборів, Тернопільська Область
  • 17 000-25 000 грн. за місяць
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 14 днів тому
Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року.Англійська - середній, російська - просунутий, німецька - середнійВакансію зараз переглядає 1 шукач. Відгукніться першим!Ведення CRM Відповідальність Організованість Стресостійкість Ведення переговорів Здатність до навчання Активність Пунктуальність Цілеспрямованість Робота з клієнтами Робота з базою даних Робота із запереченнями Продаж Клієнтоорієнтованість Доброзичливість Уміння слухати Уміння швидко засвоювати нову інформацію Оптимізм Знання технік продажу Складання комерційних пропозицій АмбіційністьОпис вакансіїВас вітає міжнародна агенція з організації спортивних зборів та турів Active Planet Sport. Наша основна діяльність - організація, підготовка та планування тренувальних зборів та спортивних заходів на спортивних об'єктах по всьому світу для провідних професійних спортивних клубів, спортсменів та національних збірних команд, спортивних шкіл та юніорів з усіх куточків світу.Ми запрошуємо до своєї команди Менеджера з продажу (віддалена робота, повний робочий день) - віддану, цілеспрямовану особу, яка вміє встановлювати та досягати цілей. Якщо ви готові продемонструвати свою амбітність та бажання розвиватися разом з нами, ми з радістю підтримаємо вас на цьому шляху.Для успішної роботи важливе володіння англійською мовою (мінімум upper-intermediate), а також бажанно володіти німецькою мову. Крім того, внутрішньокомандна комунікація ведеться на російській мові, оскільки компанія естонська. Зверніть увагу: ми не співпрацюємо з Росією та Білоруссю.Основні вимоги до кандидата:
  • Організованість: можливість самостійно організовувати робочий день, встановлювати пріоритети та вчасно завершувати завдання.
  • Швидке навчання: здатність швидко засвоювати нову інформацію, вивчати продукт та ринкові умови.
  • Клієнтоорієнтованість: уміння слухати, розуміти та відповідати на потреби клієнтів.
Бажані навички:
  • Техніки продажу;
  • Вміння працювати із запереченнями;
  • Глибоке розуміння продукту;
  • Ведення переговорів;
  • Стресостійкість;
  • Доброзичливість та оптимізм;
  • Організованість;
  • Пунктуальність;
  • Відповідальність.
Основні обов'язки:
  • Обробка вхідних заявок та надання комерційних пропозицій;
  • Швидка відповідь на запитання клієнтів через електронну пошту, месенджери або телефон;
  • Самостійне формування та відправлення комерційних пропозицій;
  • Робота з базою даних клієнтів.
Очікувані KPI:
  • Відправлення комерційної пропозиції в той же день після отримання заявки;
  • Мінімум 1 продаж (ідеально - 2) в перші 2 місяці роботи;
  • Швидке оволодіння CRM-системою компанії.
Ми пропонуємо:
  • Роботу в міжнародній компанії;
  • Підвищення рівня знання англійської мови;
  • Конкурентоспроможну заробітну плату;
  • Гнучкий графік роботи;
  • Можливість кар'єрного росту;
  • Підтримку та дружній колектив;
  • Цікаві завдання та можливість для самореалізації.
Резюме надсилайте на електронну адресу [ ].

work.ua

Схожі вакансії

  • Менеджер з продажу

    • Золочів, Львівська Область
    • 13 000-18 000 грн. за місяць
    Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії. Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта. Вакансію зараз переглядають 2 шукача. Від…
    • 20 днів тому
  • Менеджер з продажу насіння, ЗЗР, мікродобрив та мінеральних добрив

    Агроресурс-А

    • Золочів, Львівська Область
    Група компаній «Агроресурс» була заснована в 1996 році, та на сьогодні є одним з основних дистриб'юторів на ринку України, що представляє повний комплекс продукції для сільського г…
    • 29 днів тому
  • Менеджер з продажу

    • Золочів, Львівська Область
    • 10 000-20 000 грн. за місяць
    Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії. Повна зайнятість, неповна зайнятість. Вакансію зараз переглядають 2 шукача. Відгукніться першим! …
    • 15 днів тому